سبک عجیب مسی هنگام ملاقات با پسر بکهام (تصویر)

لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، هنگام ملاقات با رومئو بکام، پوشش عجیبی را انتخاب کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مسی همیشه در کانون توجه قرار دارد چرا که یکی از بهترین بازیکنان جهان فوتبال به حساب می آید و با موفقیت ها و رکوردهای خود در واقع اسطوره زنده این ورزش است و میلیون ها طرفدار در سراسر جهان دارد. جهان
با این حال، این بار، ستاره آرژانتینی به دلیل پوششی که برای ملاقات با رومئو بکهام، پسر یکی از بزرگترین فوتبالیست های سابق انگلیس انتخاب کرد، متمایز شد.
لئو در عکس منتشر شده در کنار رومئو دیده می شود که در حال حاضر در اینترمیامی باشگاهی که متعلق به پدرش است بازی می کند و استایل مسی در این عکس بسیار عجیب و خاص است: سویشرت طرح پلنگی و شلوار اسپرت و رنگ قرمز که بدون شک جذابیت دارد. توجه زیادی
رومئو در سفرش به پاریس از این فرصت استفاده کرد و با نیمار و کیلیان امباپه عکس گرفت. پدر او نیز در سال 2013 برای پاری سن ژرمن بازی می کرد.
دیدار این دو بار دیگر شایعاتی مبنی بر احتمال انتقال مسی به اینترمیامی منتشر کرد. خورخه ماس یکی از مالکان این باشگاه آمریکایی پیشتر گفته بود که امیدوار است دیوید بکهام بتواند مسی را پس از پایان قراردادش با پی اس جی راضی کند تا به این باشگاه منتقل شود.
ماس گفت: “من فکر می کنم بکام رابطه خوبی با مسی دارد و اگر او پاری سن ژرمن را ترک کند، ما دوست داریم که او به اینترمیامی بیاید و بخشی از جامعه ما باشد.” آیا این اتفاق می افتد؟ ما داریم تلاش میکنیم. من در قلبم خوشبین هستم و فکر می کنم احتمالاً این اتفاق خواهد افتاد.»
مسی تا ژوئن 2023 با پی اس جی قرارداد دارد و می تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر باشگاه دیگری منتقل شود. مسی همچنین در سال 2020 اعلام کرد که دوست دارد در آینده در آمریکا زندگی کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1813671 |
13 اسفند 1400 ساعت 19:28 |
56,406 امتیاز خبر|

26نظرات