ستاره آرژانتینی حاضر به خداحافظی نشد

آنخل دی ماریا رسما اعلام کرد که قصد خداحافظی از تیم ملی آرژانتین را ندارد.

ستاره آرژانتینی حاضر به خداحافظی نشد

دی ماریا ادامه دادمی‌گویند من مرد بازی‌های پایانی نیستم و همیشه خراب می‌کنم؛ اما سال گذشته در فینال کوپا آمریکا گل لیگ را به برزیل زدم و در فینال جام جهانی 2022 هم گل زدم. و خوشحالم که ثابت کردم می‌توانم در بازی‌های بزرگ خوب عمل کنم. یاد گرفتم چگونه با دخترم مبارزه کنم. او تقریباً مرده بود وقتی به دنیا آمد و پزشکان گفتند که او 30 درصد شانس زنده ماندن دارد. وقتی همسرم و من بیمارستان را ترک کردم، نمی دانستیم که آیا دخترمان زنده می ماند یا نه.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1867298
8 فوریه 1401 @ 5:53 بعد از ظهر |
8.4K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

دیماریا همچنان در آلبی سلسته است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنخل دی ماریا قبل از شروع جام جهانی 2022 و در مصاحبه های متعدد تاکید کرد هر اتفاقی در این رقابت ها بیفتد در پایان از بازی های ملی خداحافظی می کند. ستاره یوونتوس در آخرین بازی یکی از گل های آرژانتین را به ثمر رساند و در نهایت به انتقام شکست فینال جام جهانی 2014 جام را بالای سر برد.

1795969

دماریا در مصاحبه ای با روزنامه اوله اعلام کرد که همچنان برای تیم ملی بازی خواهد کرد: “بله، می خواستم خداحافظی کنم، اما پس از چند هفته تفکر، به این نتیجه رسیدم که سال به سال پیشرفت خواهم کرد و اکنون در خود اشتیاق و انگیزه زیادی برای ادامه کار در تیم می بینم.” و اطرافیانم انگیزه ام را برای ادامه بازی برای آرژانتین حفظ کردند.”