ستاره استقلال خواستار حضور در پرسپولیس بود/ مذاکره همزمان ایجنت برای پنهان کردن 2 بازیکن استقلال

به همین دلیل تعدادی از نزدیکان رضایی از این بازیکن خواسته اند تا برای این انتقال بیشتر فکر کند. مهاجم سابق استقلال رابطه خوبی با یحیی گل محمدی دارد و همین موضوع به شایعات در مورد حضور احتمالی او در پرسپولیس دامن زده است چرا که در فاصله سه ماه مانده به جام جهانی بازی و جلوی چشم بودن برای رضایی مهم است. به خصوص اینکه به جز سردار آزمون و مهدی طارمی، وضعیت بقیه مهاجمان مدعی قطری چندان جالب نیست و صیادمنش به دلیل مصدومیت و جراحی احتمالی در این مسابقات شرکت نخواهد کرد. البته این تحلیل نیز وجود دارد که این عمل رضایت بخشی نوعی بازاریابی است.

موضوع مذاکره باشگاه پرسپولیس با کاوه رضایی، مهاجم سابق استقلال و شارلوا بلژیک دیروز به سوژه داغ فوتبال ایران تبدیل شد. زمانی که باشگاه استقلال در آخرین روز نقل و انتقالات فوتبال ایران تصمیم به حذف ارسلان مطهری از لیست خود گرفت، با مقاومت این بازیکن مواجه شد و حتی با فسخ یک طرفه این بازیکن که غیرقانونی بود، نتوانست او را حذف کند. نام از و ناگهان جایی برای قرار دادن نام رضایی در لیست پیدا نکرد تا این بازیکن در آستانه جام جهانی قطر بدون تیم بماند.
رضایی ابتدا فکر می کرد مشکل حل می شود و تمرین استقلال را دنبال کرد اما وقتی دید مشکلش حل نمی شود تصمیم گرفت با باشگاه پرسپولیس مذاکره کند. یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس که نخواست نامش فاش شود، روز گذشته گفت که خود کاوه رضایی از بازیکنان پرسپولیس خواسته تا برای این انتقال مذاکره کنند.

بد نیست بدانید مدیر برنامه های کاوه رضایی همان مدیر برنامه ایرانی شیخ دیابات و شیرزد تمیرف است که می گویند در شکست مذاکرات پرسپولیس با دیابات نقش داشتند! او چند روز پیش اعلام کرد که نمی تواند درباره این انتقال اطلاعاتی ارائه کند. ظاهرا این پوشش به دستور باشگاه پرسپولیس بوده است.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا این انتقال نهایی می شود یا خیر.



سرویس داخلی اخبار فوتبال