ستاره استقلال 3 روز خوب نخوابید/ ماجرای فوتبالیستی که ساعت 12 شب را نمی بیند.

شاید دانستن این نکته در مورد محمد محبی جالب باشد. وینگر آبی پوش یک ستاره به تمام معناست. او هرگز در بازی های تیمش ساعت 12 را نمی بیند و همه دوستانش هم می دانند که اگر کاری با محمد محبی دارند باید قبل از ساعت 22 با آن بازیکن تماس بگیرند.

محبی در ابتدای حضور کارلوس کی روش در تهران به اردوی تیم ملی دعوت شد اما به همراه تیم ملی به اتریش نرفت. اما سرمربی تیم ملی در بازگشت به ایران محمد محبی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد و این بار پس از بازی استقلال مقابل نساجی در سوپرجام، محمد محبی با مهدی مهدی پور و صالح حردانی انتخاب شد.

محبی البته هنوز جوان است و این فرصت را دارد که در جام های جهانی بعدی در ترکیب تیم ملی ایران مانند هموطنش مهدی طارمی بدرخشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

محمد محبی هر چند به این تصمیم سرمربی تیم ملی واکنشی نشان نداد، اما از نزدیکانش شنیدیم که او 3 روز است که نه خوابیده و نه غذا می خورد. ستاره استقلال در این فصل در بهترین شرایط بدنی و آمادگی قرار داشت و نمی توانست تصور کند در لیست نهایی قرار نگیرد اما قبل از بازی دوستانه با نیکاراگوئه از مرز گذشت تا با روحیه شکسته به بوشهر بازگردد.

محمد محبی پس از دو سه بازی ابتدای فصل به سرعت خود را در تیم پرطرفدار استقلال یافت و اکنون یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان (شاید تاثیرگذارترین) تیم ساپینتو است.