ستاره اسپانیایی چلسی; گزینه جدید در لیست خرید بارسا

با این حال، روزنامه اسپورت مدعی است یکی از بازیکنانی که بارسا از نزدیک زیر نظر دارد، مارکوس آلونسو از چلسی است. این بازیکن مادریدی فامیلی است که بعد از ژاوی گالان و آلخاندرو گریمالدو در بین سران این باشگاه مطرح شد.
این بازیکن 31 ساله اسپانیایی تا تابستان 2023 با چلسی قرارداد دارد و با وجود اینکه تنها 12 ماه از قراردادش باقی مانده است، با توجه به شرایط پیش آمده هنوز قرارداد خود را با این باشگاه تمدید نکرده است.ویژگی های باشگاه و تحریم توسط رومن آبراموویچ
این موضوع در کنار قیمت 15 میلیون یورویی او باعث شده تا سران بارسا شرایط این بازیکن را که در این فصل 41 بازی برای چلسی انجام داده و 3190 دقیقه در زمین بازی کرده است، جدی بگیرند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی، آخرین نامی است که در لیست خرید بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه هنوز رقابت های فصل 2021-221 به پایان نرسیده است، اما مدیران بارسلونا مدت هاست در حال بررسی نقاط ضعف این تیم و گزینه هایی هستند که می تواند به آنها در بهبود شرایط فصل آینده کمک کند. .
گفته می شود ژاوی هرناندز از مدیران باشگاه خواسته است تا چند بازیکن را در پست های مشخص به خدمت بگیرند تا بتواند پروژه خود را برای این تیم به خوبی انجام دهد و شرایط بهتری را برای آنها در فصل آینده ایجاد کند.
بارسا به طور جدی به دنبال یک مدافع چپ است که بتواند جایگزین جوردی آلبا شود. آنها به دنبال بازیکنی با ویژگی های خاص هستند و بازیکنانی که ویژگی های این باشگاه را در این پست داشته باشند کم است.


سرویس خبر شماره: 1822216 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 10:57 |
10003 |

3نظرات