ستاره ای که مجیدی دوستش داشت و ساپینتو خرید!

رضا میرزایی، وینگر سریع و تکنیکی استقلال تابستان امسال با قراردادی 2 ساله به این تیم آمد و اغلب به عنوان بازیکن تعویضی به لیست استقلال اضافه می شود. اما میرزایی در بازی با گل گهر به عنوان ناجی تیمش ظاهر شد و با ورود به بازی زمینه بازگشت استقلال را فراهم کرد و یک گل بسیار خوب به ثمر رساند. میرزایی که عنوان تعویض طلایی استقلال را از هواداران این تیم دریافت کرده بود، فصل گذشته انتظار می رفت به استقلال بیاید و فرهاد مجیدی نظر مثبتی به این بازیکن داشت.

با اینکه میرزایی قبل از آمدن ساپینتو استقلالی شد اما به گفته خودش سرمربی پرتغالی فیلم مسابقات او را دید و تایید کرد که میرزایی باید قرارداد ببندد. میرزایی که به دلیل حضور محبی و قیدی و آمادگی بالای این دو وینگر اغلب روی نیمکت است، سعی می کند شرایط را برای حضور ثابت خود در ترکیب استقلال فراهم کند و بتواند بیشتر در ترکیب خود بازی کند. تیم



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اما پیشنهاد خوب سپاهان برای تمدید قرارداد باعث شد میرزایی ترجیح دهد در سپاهان بماند و در استقلال حضور نداشته باشد. تابستان امسال اما شرایط فرق می کرد و میرزایی با توجه به حضور مورایس در سپاهان تصمیم به جدایی از این تیم گرفت چرا که مورایس به این بازیکن اعتقادی نداشت. برای دومین سال پیاپی پیشنهاد استقلال به این بازیکن رسید اما این بار میرزایی با آبی پوشان قرارداد بست و پیراهن این تیم را بر تن کرد.