ستاره بارسا یک ستاره برزیلی بداخلاق است! (تصویر)

این گل برای دقایقی توسط سیستم کمک داور ویدیویی بررسی شد و در نهایت در دقیقه 42 داور دستور شروع بازی از میانه میدان را داد و گل پذیرفته شد.

1868790
1868791

بارسلونا در نیمه اول توسط آندریاس کریستنسن و روبرت لواندوفسکی گلزنی کرد و رافینیا آخرین گلزن بارسلونا در آن بازی بود. توجه داشته باشید که گل اول این دیدار روی پاس او به ثمر رسید.

رافینیا در این فصل 30 بازی لالیگا انجام داده و 6 گل و 6 پاس گل به ثبت رسانده است. این بازیکن برزیلی در بازی دو هفته پیش مقابل اتلتیکو مادرید هم یک پاس گل داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دیدار هفته سی و دوم لالیگا، بارسلونا صدرنشین در خانه میزبان رئال بتیس است و نیمه اول این دیدار با برتری 3 بر صفر آبی پوشان اناری به پایان رسید.

گل سوم بارسلونا در بازی مقابل رئال بتیس با پاس سرخیو بوسکتس و ضربه رافینیا به ثمر رسید.

ستاره بارسا یک ستاره برزیلی بداخلاق است!  (تصویر)

در دقیقه 39 سرخیو بوسکتس صاحب توپ شد که بازیکنان بتیس معتقد بودند از خط عبور کرده و باید آن را اخراج نامید و برای ایجاد موقعیت بین مدافعان حریف فاصله پیدا کرد.

1868792

در بازی دو هفته پیش مقابل ختافه سه دقیقه مانده به پایان بازی با توصیه ژاوی از بازی خارج شد و پابلو توره جوان جایگزین او شد. او این تعویض را دوست نداشت و با عصبانیت به تصمیم سرمربی واکنش نشان داد. با این وجود، او در همان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و این عنوان را مقابل اتلتیکو مادرید به دست آورد. حالا رافینیا در دو بازی اخیر برخلاف اتفاقاتی که می توانست مشکلات زیادی ایجاد کند، اعتماد ژاوی را دریافت کرده و عملکرد خوبی در ترکیب بارسلونا داشته است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1934172
9 مه 1402 در 11:49 ب.ظ
3.3 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

پاس تمیز کاپیتان بارسا به محوطه جریمه ابتدا با پای راست رافینیا کنترل شد و او با پای چپ توپ را روی دستان روی سیلوا رد کرد و دومین ضربه را به ثمر رساند تا گلزن سوم این بازی باشد.