ستاره بایرن پس از صعود کانادا به جام جهانی گریه کرد

صعود تیم ملی کانادا به جام جهانی 2022 قطر آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ را بسیار احساساتی کرده است.

دیویس مدتی است که به تمرینات گروهی بازگشته است اما در نهایت نتوانست در آن دیدار حساس در اردوی تیم ملی کشورش به میدان برود و برای آنها بازی کند.
این باعث شد تا او مسابقه را به صورت زنده از توییچ تماشا کند و نظرات خود را در مورد اتفاقاتی که در طول مسابقه می افتد با طرفدارانش در میان بگذارد.
چیزی که شاید هیچکس در این پخش زنده انتظار نداشت این بود که پس از سوت پایان داور، دیویس صورتش را جلوی دوربین بپوشاند و اشک ها جاری شد.
تیم ملی کانادا حالا باید منتظر قرعه کشی روز جمعه باشد تا مشخص شود در کدام گروه قرار می گیرد. ستاره جوان بایرن مونیخ نیز تمام تلاش خود را می کند تا آمادگی کامل برای همراهی تیم ملی خود را در جام جهانی داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کانادا شب گذشته در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای شمالی به مصاف جامائیکا رفت و موفق شد با نتیجه 0-4 مقابل این تیم به برتری برسد.
این پیروزی به این معناست که آنها پس از 36 سال دوباره جواز حضور در جام جهانی را پیدا کردند و پاییز امسال در قطر حضور خواهند داشت.
حضور این تیم در قطر در حالی قطعی شد که یکی از بهترین بازیکنان خود یعنی آلفونسو دیویس را به دلیل شرایط بدنی این بازیکن در بازی های گذشته در اختیار نداشت.
مدافع بایرن مونیخ پیش از این به ویروس کرونا مبتلا شده بود و پس از بهبودی، پزشکان متوجه مشکلات قلبی او شدند.