ستاره برزیلی در تاریخ رئال مادرید جاودانه خواهد شد

مارسلو با کسب یک جام دیگر به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل خواهد شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد. با شکست بارسلونا مقابل رایو وایکانو، لوس بلانکوس اکنون تنها به یک امتیاز برای کسب عنوان قهرمانی خود در لالیگا نیاز دارد.

مارسلو اکنون با 23 جام در کنار خنت بزرگ، پرافتخارترین بازیکن رئال مادرید است. در واقع با توجه به اینکه قهرمانی رئال مادرید در لالیگا تقریبا قطعی است، حالا می توان این مدافع برزیلی را پرافتخارترین بازیکن تاریخ این باشگاه نامید.


سرویس خبر شماره: 1821402 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 21:42 |
474 |

0نظرات

اما مدافع برزیلی و اسطوره رئال مادرید آخرین روزهای حضور خود در این تیم را سپری می کند. مارسلو پس از 15 سال در پایان فصل رئال مادرید را ترک خواهد کرد. مدافع برزیلی در این مدت تمام جام های ممکن را با رئال به دست آورده و حالا در آستانه تبدیل شدن به پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه است.

تمام افتخارات مارسلو با پیراهن رئال مادرید تاکنون به شرح زیر است:
5 لیگ
5 سوپر جام اسپانیا
4 لیگ قهرمانان اروپا
4 جام باشگاه های جهان
3 سوپرجام اروپا
2 جام پادشاه



مجله اخبار فوتبال خارجی

رئال مادرید فردا شب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. اگرچه شاگردان کارلو آنچلوتی کار دشواری در پیش دارند، اما رئال مادرید همیشه تیم بزرگی در لیگ قهرمانان اروپا بوده است و مطمئناً انگیزه زیادی برای رسیدن به فینال و حتی قهرمانی در این فصل دارند.