ستاره توگو العین علی دایی را پشت سر گذاشت

او در فصل دوم حضورش در العین 13 گل به ثمر رساند، در فصل سوم که آخرین لیگ بود، 26 بار دروازه حریف را باز کرد و در نهایت امسال با زدن 28 گل توانست رکوردشکنی کند.

از زمان برگزاری لیگ امارات، عنوان آقای گل به دوازده باشگاه اماراتی رسیده است. العین با 11، الوحده با 10، الوصل و شباب الاهلی با 5، الشارجه و الجزیره با چهار، النصر و الشعب با سه، العمارت و بنی یس با 2 و الخلیج و دبی هم در یک فصل عنوان آقای گل را کسب کردند.

1878716



مجله اخبار فوتبال داخلی

لابا کوجو در 4 فصل با العین 86 گل لیگ حرفه ای ADNOC به ثمر رسانده است. او در اولین فصل حضورش در این تیم 19 گل به ثمر رساند، فصلی که به دلیل اپیدمی ویروس کرونا لغو شد و علیرغم تصمیم کمیته فنی لیگ حرفه ای برای شمارش گل های این بازیکن، موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد. عنوان هدف

آقای گلی کدجو در رده مشترک العین و الوحده بیشترین کفش طلا را در امارات دارند. تا پیش از این بازیکنان این دو تیم در 10 فصل آقای گل امارات شده بودند، اما حالا به لطف لابا کدجو، العین تنها در اوج قرار گرفته و رهبر این رقابت ها شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لابا کوجو مهاجم توگوی العین توانست عنوان برترین گلزن این فصل رقابت های لیگ ADNOC را از آن خود کند تا این باشگاه رکورد بیشترین گل را در لیگ امارات از خود به جای بگذارد. .


سرویس خبر شماره: 1939324
02 ژوئن 1402 ساعت 13:17 |
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

لابا کدجو برای دومین فصل متوالی با زدن 86 گل برای العین در 4 فصل بهترین بازیکن امارات شد.

ستاره توگو العین علی دایی را پشت سر گذاشت

این بازیکن تا هفته آخر لیگ امارات رقابت سختی با علی مبخوت داشت و در نهایت با 28 گل برتری از اسطوره تیم ملی امارات که 27 گل به ثمر رسانده بود. رقابت بین این دو بازیکن در سه فصل گذشته وجود داشته و لابا کدجو برای دومین فصل متوالی آقای گل امارات شده است.

علی مبخوت که با 81 گل در رده هفتم جدول گلزنان کشور قرار دارد و در بین بازیکنانی که رتبه دوم علی دایی را تهدید می کند، نتوانست با ستاره توگوی العین پیروز شود.

1878715