ستاره جدید بارسلونا همه را شوکه کرد!

البته قدرت بدنی او بدون تردید بود، اما فرانک کسیه در کنترل توپ و سایر جنبه های فنی یک بازیکن نیز عالی بود و می توانست به بازیکنی چند پستی برای بلوگرانا تبدیل شود. به نظر می رسید در رختکن بارسلونا جایی برای بازیکنی با مشخصات بازی این هافبک ساحلی عاج وجود نداشته باشد و با ادامه این روند احتمالا فرانک کیسی به بازیکنی باثبات و تاثیرگذار در رختکن بلوگرانا تبدیل خواهد شد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

چند ماه پیش مشخص شد که فرانک کسه، ستاره ساحل عاج و مبارز میلانی، پس از پایان قرارداد نمی خواهد در این باشگاه بماند. فصل گذشته او در لباس روسونری نمایش درخشانی به نمایش گذاشت و سرانجام پس از یک دهه عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا را به دست آورد. اما مذاکرات طرفین برای تمدید قرارداد نتیجه ای نداشت و در نهایت فرانک کسیه با قراردادی مجانی به بارسلونا پیوست. تمرینات پیش فصل این تیم زیر نظر ژاوی آغاز شده و این هافبک پرانرژی توانسته رضایت کادر فنی را جلب کند.

مجله اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد که اگرچه هنوز برای نتیجه گیری زود است، اما به نظر می رسد این احساس در کادر فنی بارسلونا وجود دارد که قرارداد فرانک کسیه اقدام درستی بوده و خرید این بازیکن صرفا به دلیل رایگان نبودن آن نبوده است. . یکی از اعضای کادر فنی به مجله اسپورت گفت که عملکرد فرانک کسیه در تمرینات مثبت بود و همه را در باشگاه شگفت زده کرد.