ستاره جدید نساجی از راه رسید (عکس)

هافبک جدید نساجی مازندران پس از یک هفته در تمرین این تیم حاضر شد.

ستاره جدید نساجی از راه رسید (عکس)

محمود قائد رحمتی که پس از تجربه صعود به لیگ برتر با آلومینیوم، سال موفقی را در نساجی مازندران سپری کرد و سپس به اراک بازگشت و دو فصل اخیر را در آنجا سپری کرد، بار دیگر نظر خود را به نساجی اعلام کرد. برای این تیم آسیایی در فصل جدید.

1892920

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تمرینات پیش فصل نساجی مازندران از شنبه هفته گذشته در قائم شهر آغاز شد و تا روز چهارشنبه ادامه داشت. محمود قائد رحمتی در مرحله اول آماده سازی این تیم حضور نداشت اما از آغاز دومین اردوی آماده سازی دانش آموزان، سید مهدی رحمتی به تمرینات تهران پیوست.


سرویس خبر شماره: 1947614
10 تیر 1402 ساعت 06:30
4.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

هافبک فصل گذشته آلومینیوم اراک که یکی از بهترین بازیکنان این تیم محسوب می شد و توانست سه گل بزند، دو پاس گل بدهد و یک پنالتی بگیرد، جدی ترین هدف نقل و انتقالاتی نساجی مازندران بود و بعد از یک هفته به تمرینات پیش فصل این تیم پیوست و به تهران اضافه شد و دیروز با پوشش شماره 61 با دیگر بازیکنان نساجی و البته هم تیمی های سابق آلومینیومی اش تمرین کرد.

قائد رحمتی که سه سال پیش شرایط خوبی در نساجی مازندران داشت و گل های حساسی را برای بقای این تیم در لیگ برتر به ثمر رساند، به نساجی بازگشته است که این تیم شرایط متفاوتی را نسبت به گذشته تجربه می کند و در فصل جدید تا کسب سهمیه آسیایی برای حضور در لیگ برتر و البته حضور در لیگ قهرمانان برنامه دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی