ستاره جدید پرسپولیس; من محمد عمری هستم فقط 22 سال دارم/ جانشین لوکادیا نیستم/ بیرانوند درجه یک

خب من در این جلسه زیاد دویدم و کمی احساس خستگی و گرفتگی داشتم. کادر فنی هم تصمیم به تعویض من گرفت چون احتمال مصدومیتم وجود داشت. من همیشه تابع کادر فنی هستم. من هر تصمیمی که در مورد من گرفته شود را می پذیرم.

با پیروزی مقابل نساجی قهرمان نیم فصل شدی. چقدر پیش بینی می کنید این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد؟

فکر می کردی با این نتیجه بتوانی نساجی را شکست بدهی؟

سقف رویایی شما در فوتبال کجاست؟

محمد عمری

بله، گفتم ناراضی هستم چون می توانستم دوباره گل بزنم، اما چند موقعیت را از دست دادم. در دیدار مقابل نساجی از خودم راضی هستم اما هنوز جای پیشرفت دارم و می توانم بهتر هم باشم. همچنین کادر فنی و هواداران باید از من راضی باشند که امیدوارم همینطور باشد.

بله، قهرمانی نیم فصل را به پرسپولیسی های عزیز تبریک می گویم. جام را به قهرمان نیم فصل نمی دهند و این فقط از نظر روحی می تواند به تیم کمک کند. از اول فصل هدف ما کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل بود و می خواهیم این مسیر را تا هفته گذشته ادامه دهیم. آرزوی من قهرمانی با پیراهن پرسپولیس است و امیدوارم در نیم فصل دوم نیز بتوانیم به نتایج خوب خود ادامه دهیم و در پایان فصل جام قهرمانی را به هواداران خود هدیه کنیم.

دو بازی و 3 گل برای شما آمار بسیار خوبی است. شما چه چیزی برای گفتن در مورد آن دارید؟

البته روی گل دوم هم نباید پاس های عالی بیرانوند و سعید صادقی را از دست داد. موافقید؟

در مورد دو گلی که زدید صحبت کنید. واضح است که شما تمام کننده خوبی هستید.

قطعا درست است شروع مجدد و پا زدن بیرانوند فوق العاده است و او مانند یک هافبک درجه یک دنیا پاس می دهد. به نظر من علیرضا بهترین دروازه بان ایران و آسیاست و کمک زیادی به تیم ما می کند. پاس آخر صادقی انصافا عالی بود و در بهترین شرایط به من ضربه زد. خدا را شکر توانستم زحمات هم تیمی هایم را به گل تبدیل کنم.

به نظر می رسد شرایط شما نسبت به فصل گذشته بهتر شده است. مگه نه؟

وینگر 22 ساله پرسپولیس که محصول آکادمی آن باشگاه است، فصل گذشته کمتر مورد استفاده قرار گرفت. با این حال، هر بار که به بازی آمد نشان داد بازیکن با استعدادی است و آینده درخشانی دارد. گل محمدی در این فصل بیشتر از عمری استفاده کرده و حتی از ابتدا مقابل سپاهان در اصفهان به او بازی داد. پس از آن، عمری بیشتر به عنوان یک مهره تعویضی بازی کرد، اما چندین اتفاق متوالی همه چیز را برای این ستاره جوان تغییر داد و او به نوعی ادامه داد. جدایی لوکادیا، مصدومیت دیابه و عالیشاه و همچنین عملکرد ضعیف عبدی و پاکدل باعث شد تا عمری جوان دوباره به عنوان بازیکن فیکس بازی کند. فرصتی که این بازیکن از آن استفاده کرد و ستاره این روزهای پرسپولیس شده است.

سبک بازی کدام فوتبالیست را دوست دارید؟

تلاش بچه ها بود اما توپ با پای من تبدیل به گل شد. من هنوز در ابتدای راه هستم و باید خیلی سخت تلاش کنم تا روز به روز خودم را بهتر و بهتر کنم.

چه اتفاقی افتاد که اواسط نیمه دوم روی نیمکت حاضر شدی تا تعویض شوی؟

وقتی بعد از بازی مقابل گل گهر با شما صحبت کردم، به من گفتید که از عملکردم راضی نیستم. از عملکردت در دیدار مقابل نساجی راضی هستی؟

خب من بازیکنان سرعتی و تکنیکی را خیلی دوست دارم و بازیکنان مورد علاقه من مسی و نیمار هستند.

بسیاری می گویند شما جانشین Leucadia هستید. پیام اصلی شما Nook Attacker است؟

من ذاتا وینگر هستم و الان هم طبق تشخیص کادرفنی به عنوان مهاجم به زمین رفتم چون تیم به آن نیاز داشت. من بازیکن تعویضی لوکادیا نیستم و یک بازیکن 22 ساله هستم. اگر منصف باشیم، لوکادیا بازیکن با کیفیتی بود، اما به دلایلی تصمیم گرفت تیم ما را ترک کند. ما یک تیم هستیم و سعی می کنیم از هم حمایت کنیم و پشت هم باشیم. مهم نیست بازی کنم یا نه و در چه پستی به زمین می روم. مهم سربلندی و موفقیت پرسپولیس است و این تنها چیزی است که اهمیت دارد.

دلیل برکناری ترابی را می دانید؟

فقط خدا را شکر می کنم که توانستم سرمایه مفیدی برای پرسپولیس باشم. من وظیفه ام را انجام دادم و بسیار خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم. گلزنی برای پرسپولیس حس بزرگ و فراموش نشدنی است. خدا را شکر می کنم که لطف او شامل حال من شد و توانستم برای تیمم خوب کار کنم و در دو بازی اخیر گلزنی کنم. امیدوارم بتوانم در آینده حتی بهتر باشم و به پرسپولیس در راه قهرمانی کمک کنم.

نه، واقعیت این است که من اصلاً متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده است. ترابی هم فوتبالیست خوبی است و هم اخلاق خوبی دارد. نمی دانم چه اتفاقی افتاد که باعث شد او کارت قرمز بگیرد. من در صحنه غایب بودم و نمی دانم چرا داور بازیکن ما را اخراج کرد.

بله، من با آن موافقم و از این بابت بسیار خوشحالم. جا دارد از همه کادرفنی و هم تیمی های عزیزم در پرسپولیس تشکر کنم که کمک زیادی به من کردند. نسبت به سال قبل خیلی پیشرفت کردم و خوشبختانه آقایی هم در آن چند بازی به من زمین داد. امیدوارم بتوانم در مسابقات بعدی به تیم محبوبم کمک کنم.

سقفی که در فوتبال قابل تعیین نیست. فکر می‌کنم باید ادامه دهم و سخت تلاش کنم تا به بالاترین سطح برسم. با این حال هر فوتبالیستی دوست دارد روز به روز پیشرفت کند و به تیم ملی کشورش برسد. من هم دوست دارم روزی تجربه بازی در تیم ملی را داشته باشم. البته این را هم باید بگویم که بازی در پرسپولیس دست کمی از تیم ملی ندارد و به بازی در این تیم بزرگ افتخار می کنم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

عمری در بازی با گل گهر اولین گل تیمش را به ثمر رساند اما در بازی با نساجی اوج بازی را به خود اختصاص داد. بازیکن ارومیه ای پرسپولیس در جریان برتری 5 بر 1 تیمش مقابل نساجی موفق به زدن یک گل شد و عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. نمایشی که همه اعم از کادر فنی، مدیریت، پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس از این بازیکن آینده دار تمجید کردند. بعد از بازی درشش و نساجی با عمری گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید.

گل محمد عمری در دیدار پرسپولیس و نساجی

خب، نساجی و حمید مطهری در این فصل نتایج خوبی گرفته اند و اگر به جدول نگاه کنید، کار بزرگی انجام داده اند. می دانستیم بازی آسانی نیست و باید سخت تلاش کنیم تا پیروز شویم. فکر می کنم عملکرد فوق العاده ای داشتیم و یکی از بهترین بازی های ما در این فصل بود. خدا را شکر توانستیم از موقعیت های گلزنی که داشتیم استفاده کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. تا جایی که به نساجی و هوادارانش مربوط می شود، فکر می کنم ما بهترین تیم زمین بودیم و شایسته این نتیجه بودیم.