ستاره رئال جرات دیدن این صحنه را نداشت (عکس)

صحنه ای کمتر دیده شده از بازی رئال مادرید و منچسترسیتی.

در حالی که رئال مادرید در آستانه گلزنی و بازگشت دوباره در این دیدار بود، ریاض محرز موفق شد دروازه تیبو کورتوا را باز کند. بعد از آن گل، به نظر می رسید کار رئال در لیگ قهرمانان اروپا تمام شده است، اما از آنجایی که ستارگان آن تیم بارها تاکید می کردند که باشگاه هرگز تسلیم نخواهد شد، رئال در لحظات پایانی بازی موفق شد دو بار توسط رودریگو به گل برسد تا به گل برسد. کار به موقع انجام شد بیشتر بکشید. در وقت اضافه کریم بنزما از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا لوس بلانکوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.


سرویس خبر شماره: 1822939 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 13:50 |
6,120 امتیاز خبر|

6نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید در بازی مقابل منچسترسیتی نمایشی بی امید داشت اما شخصیت اروپایی این تیم باعث شد تا تنها با یک گل و با نتیجه 4 بر 3 کار خود را به پایان برسانند تا شاگردان بتوانند به پایان برسند. کارلو آنچلوتی همچنان به معجزه سانتیاگو برنابئو امیدوار است.

گل سوم رئال مادرید را کریم بنزما در حالی به ثمر رساند که دنی کارواخال، مدافع این تیم جرات نگاه کردن نداشت. عکسی از ستاره اسپانیایی منتشر شده که نشان می دهد او در هنگام پنالتی کریم بنزما پشت دروازه منچسترسیتی نشسته و ترجیح می دهد این صحنه بسیار حساس و حیاتی را تماشا نکند. با این حال کریم بنزما به راحتی پنالتی خود را تبدیل به گل کرد و کارواخال بعد از آن خوشحالی خاصی از خود نشان داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی