ستاره سرطانی دورتموند؛ منتظر گل اولم باش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سباستین هالر در ماه جولای با قراردادی 34.5 میلیون یورویی به دورتموند پیوست. تیم بوندسلیگا به دنبال جذب جانشینی برای ارلینگ هالند منچسترسیتی بود و با ستاره سابق آژاکس به توافق رسیدند. اما وضعیت سلامتی مهاجم ساحل عاج در طول اردوی پیش فصل بدتر شد و سباستین هالر به سرطان مبتلا شد. البته این بازیکن 28 ساله در حال حاضر در مسیر بهبودی قرار دارد و مدعی شده است که در حال برنامه ریزی برای بازگشت به زمین و گلزنی با لباس دورتموند است.


سرویس خبر شماره: 1841165
8 شهریور 1401 ساعت 15:43 |
601

0نقطه نظر

سباستین هالر گفت: “من هر روز پیاده روی می کنم و وضعیتم را بررسی می کنم. بعد از دو هفته خیلی بد نیست و حتی در همان سطح چند ماه پیش هستم. این نشانه خوبی است و امیدوارم همینطور بماند، زیرا من در حال حاضر خیلی خوب است

سباستین هالر، مهاجم جدید دورتموند مدعی شد که در چند روز گذشته شرایط خوبی نداشته و وزن کم نکرده است.

ستاره سرطانی دورتموند؛  منتظر گل اولم باش

بازگشت به فوتبال؟ این را هم بگویم که الان بهترین زمان برای برداشتن این مرحله نیست و چندین ماه طول می کشد تا این اتفاق بیفتد. مهم این است که توده عضلانی زیادی را از دست ندهم. باید شرایط بدنی خوبم را حفظ کنم و یک ماه دیگر قبل از بازگشت به زمین، دوباره روی توپ کار خواهم کرد. حالا مهمترین چیز این است که از نظر بدنی احساس خوبی داشته باشید. اولین هدف من بازگشت به زمین، بازی برای دیوار زرد و زدن گل اول با لباس دورتموند است و این لحظه ای زیبا و احساسی برای من خواهد بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی