ستاره سیتی: کلوپ را دوست دارم، لیورپول را نه!


سرویس خبر شماره: 1853509
23 نوامبر 1401 در 03:49 ب.ظ
3.1 هزار |

1نقطه نظر

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی می خواهد برای فصل های آینده در این باشگاه بماند.

ستاره سیتی: کلوپ را دوست دارم، لیورپول را نه!

ایلکای گوندوگان گفت: “من در منچسترسیتی احساس راحتی و رضایت می کنم. باید از باشگاه سیتی تشکر کنم و در سال های اخیر لحظات فوق العاده ای داشته ام، بنابراین می توانم به راحتی تصور کنم چند سال دیگر اینجا بمانم.”

احتمال پیوستن به یورگن کلوپ در لیورپول؟ فکر می کنم چنین پیشنهادی را رد کنم. همه می دانند که من چقدر کلوپ را دوست دارم و چقدر از او قدردانی می کنم، اما من چند سالی است که در سیتی هستم و این برای من ممکن نیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی

من همیشه تصمیمات حرفه ای خود را بر اساس اینکه سرمربی باشگاه چه کسی است گرفته ام و این که سرمربی برای شما ارزش قائل است مهمترین چیز برای یک بازیکن است. اما می تواند هم شما را به چالش بکشد و هم شما را تشویق کند. این معیار تا امروز برای من تغییر نکرده است. احتمال تمدید قرارداد با سیتی؟ من در مورد آن کاملاً آرام هستم.

تابستان 2023 هنوز خیلی دور به نظر می رسد و من واقعاً نگران نیستم. ما حتی نمی دانیم سرنوشت سرمربی تیم چه خواهد شد. قرارداد پپ گواردیولا نیز تنها تا سال 2023 اعتبار دارد و هیچ کس نمی داند که او چگونه آن را پیش بینی می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایلکای گوندوگان یکی از تاثیرگذارترین ستاره های منچسترسیتی در سال های اخیر بوده است و پپ گواردیولا علاقه زیادی به هافبک و گلزن آلمانی دارد. قرارداد این بازیکن در پایان فصل جاری به پایان می رسد و هنوز توافقی صورت نگرفته است. اما ایلکای گوندوگان گفت که آرامش خود را حفظ خواهد کرد و ترجیح می دهد در منچسترسیتی به بازی ادامه دهد.