ستاره فرانسوی در تلخ ترین اتفاق هفته (تصویر)

فوتبال فرانسه شب گذشته دچار مصدومیت تلخ و وحشتناکی شد.

ستاره فرانسوی در تلخ ترین اتفاق هفته (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1862628
13 ژانویه 1401 @ 10:27 ق.ظ |
2.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

آسیب وحشتناک تریر؛

پس از یک دوئل، تریر به سختی روی چمن فرود می آید. در این ویدیو می بینیم که چگونه زانوی او درد می کند و سپس عذاب واقعی شروع می شود. مهاجم با حالت دردناکی روی زمین دراز کشیده بود و صدای ناله های ناراحتش به صورت زنده شنیده می شد. قبل از اینکه پزشکان باشگاه او را با برانکارد از زمین خارج کنند، تریر در عذاب بود.

1787620

البته باشگاه فرانسوی هنوز اطلاعات دقیقی از میزان مصدومیت مهاجم خود منتشر نکرده است، اما با توجه به اتفاقاتی که در زمین بازی شاهد بودیم و البته نوع مصدومیت تریر، به نظر می رسد این فصل برای او به پایان رسیده است. .

1787619

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صحنه های فاجعه بار فوتبال فرانسه; مارتین تریر مهاجم رن از ناحیه زانو آسیب جدی دیده است. تروز زودتر در دقیقه پنجم گلزنی کرده بود تا رن را مقابل نیس پیش بیاندازد، اما در دقیقه 36 با مصدومیت وحشتناکی مواجه شد که مطمئنا او را برای مدت طولانی از میادین دور خواهد کرد.

باید گفت که این بازیکن در این فصل یکی از بهترین های رن بوده و در 16 مسابقه آمار بسیار خوبی از 9 گل و 4 پاس گل به ثبت رسانده است اما به نظر می رسد فصل به تلخ ترین شکل ممکن برای او به پایان رسیده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی