ستاره فوتبال برادرش را به زندان انداخت

برادر پل پوگبا، هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس به دلیل اخاذی پشت میله های زندان بود. پوگبا که در تابستان امسال 6 سال در منچستریونایتد به پایان رساند و به یوونتوس پیوست، اخیرا از برادرش ماتیاس شکایت کرد و مدعی شد که او و برخی از دوستان مشترک سابق خود او را مجبور به سفر اخیر به فرانسه کردند و تهدید به اسلحه کردند و نزدیک به 11 میلیون یورو طلب کردند.

چهار مظنون دیگر این پرونده که بین 27 تا 36 سال سن دارند نیز در این رابطه زندانی و تحت تحقیق قرار گرفته اند. برخلاف ماتیاس پوگبا، آنها نیز به دلیل بازداشت خودسرانه تحت تحقیق هستند. گفته می شود هافبک یوونتوس توسط افراد مشکوک به مشارکت در این اخاذی در آپارتمانی در پاریس حبس شده است. بر اساس گزارش ها؛ زمانی که پل به زندان افتاد، ماتیاس در جای دیگری از آپارتمان بود. یاسین بوزرو، وکیل ماتیاس پوگبا، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی “BFMTV” گفت که موکلش مرتکب هیچ جرم کیفری نشده است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

“رادیو مونت کارلو” اکنون گزارش می دهد که ماتیاس پوگبا پس از حضور در دادگاه علنی در مقابل قاضی تحقیق به زندان فرستاده شده و مورد بازجویی قرار گرفته است. او از روز جمعه در بازداشت به سر می برد.