ستاره مصری لیورپول; هر هفته رکورد شکسته می شود! (تصویر)

محمد صلاح در تمامی رقابت ها در 171 بازی برای لیورپول 158 گل به ثمر رسانده و رکورد خیره کننده ای دارد. همچنین محمد صلاح امروز موفق شد پنجاهمین گل خود را در دیدارهای خارج از خانه لیورپول در لیگ برتر به ثمر برساند و از این نظر با 51 گل از جرارد و با 55 گل از مایکل اوون عقب بود. جالب اینجاست که در پایان بازی در حالی که محمد صلاح از تونل به سمت رختکن می رفت، یکی از هواداران برایتون از این بازیکن پیراهن او را خواست و محمد صلاح لبخندی زد و لباس هایش را به سمت او پرتاب کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امشب لیورپول با تکیه بر گل های لوئیز دیاز و محمد صلاح با دو گل از سد برایتون شکست و فاصله سه امتیازی خود با منچسترسیتی صدرنشین را حفظ کرد. اواسط نیمه دوم بود که مرسی صاحب یک پنالتی شد و محمد صلاح با به ثمر رساندن این موقعیت، خیال یورگن کلوپ و لیورپول را برای تثبیت آن سه نقطه شیرین راحت کرد.

محمد صلاح ستاره مصری و گلزن لیورپول بار دیگر با پوشیدن لباس تیم موفق به شکستن رکورد شد.


سرویس خبر شماره: 1815024 |
21 مارس 1400 ساعت 19:15 |
288 امتیاز خبر|

0نظرات

در تاریخ لیگ برتر و در بین تمامی بازیکنان لیورپول، تنها استیون جرارد با به ثمر رساندن 212 گل، ثبت 120 گل و ارسال 92 پاس گل، از نظر آماری بهتر از محمد صلاح بود. ستاره مصری با به ثمر رساندن 158 گل، 115 گل و 43 پاس گل، رکورد رابی فاولر را شکست و حالا فقط می توانید استیون جرارد را بالای سر خود ببینید.