ستاره میلان به رئال بازگشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، براهیم دیاز دو فصل پیش و با بدخواهی زیدان ترجیح داد رئال مادرید را ترک کند و با قراردادی قرضی دو ساله راهی میلان شد. او فصل گذشته در لیگ سری آ میلان بسیار تاثیرگذار بود و روسونری متقاعد شده بود که او را برای فصل 2022-23 حفظ کنند. میلان حتی می خواهد قرارداد با براهیم را نهایی کند اما او با پاسخ منفی رئال مواجه شد. در مادرید فکر می کنند براهیم توانسته پیشرفت کند و حالا می تواند برای حضور در تیم اصلی رئال بجنگد.

1701701


سرویس خبر شماره: 1896435
Mar 27, 1401 @ 5:02 PM
2.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در همین رابطه فابریزیو رومانو، روزنامه نگار سرشناس نقل و انتقالات اشاره کرده است که براهیم به زودی قرارداد خود را با رئال تمدید خواهد کرد و به همین دلیل باشگاه مادریدی قصد دارد او را برای فصل آینده بازگرداند. AAS نیز با تایید این خبر نوشت که حتی با باقی ماندن ادن هازارد، رئال مادرید مشکلی برای اخراج براهیم ندارد. براهیم اخیرا با گلی که به تاتنهام زد به میلان کمک کرد تا پس از سال ها به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد و حالا بازی حساسی مقابل ناپولی پیش رو دارد. براهیم در این فصل در 30 بازی 5 گل زده و دو پاس گل داده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

فابریزیو رومانو تایید کرد که مذاکرات تمدید براهیم دیاز با رئال در مراحل پایانی خود است و باشگاه مادریدی او را برای فصل آینده می خواهد.

ستاره میلان به رئال بازگشت