ستاره نیم فصل دوم قهرمانی از دور می آید!

روبرتو تورس، کاپیتان تیم اوساسونا امروز در آخرین نشست خبری خود کدهایی را ارائه کرد که نشان می دهد او برای پوشیدن پیراهن قرمز آماده سفر به ایران است.

ستاره نیم فصل دوم قهرمانی از دور می آید!

تورس سخنرانی خود را آغاز کرد و با اوساسونا خداحافظی کرد: من این سه روز آخر را برای همیشه با خودم نگه خواهم داشت. بی نهایت سپاسگزارم. شاید تا آخر عمر نتوانم این مدت را جبران کنم.

1787169

تورس در واکنش به خداحافظی خود از دنیای فوتبال گفت: خیر من قصد بازنشستگی ندارم الان نسل جدید آمده و کار ما را در دست می گیرد اما من قصد بازنشستگی و ادامه کارم را با آرامش ندارم.

1787168

وی در ادامه بیان کرد: چند ماه اخیر برای من بسیار سخت بوده است. در طول هفته اوقات خوبی داشتم اما پایان هفته برایم بد بود (اشاره به نیمکت نشینی در بازی های اوساسونا). سعی کردم تا جایی که ممکن بود خوب باشم و هر کاری از دستم بر می آمد انجام دادم.

بازیکن سابق اوساسونا در پایان گفت: دوست دارم وقتی در ژوئن به اینجا برگردم، قهرمانی یا راهیابی به لیگ اروپا یا هر دو را جشن بگیرم.

این مهاجم در مورد خداحافظی خود از اوساسونا گفت: تصمیم آسانی نبود، اوساسونا زندگی من است، اما فکر می کردم زمان تغییر فرا رسیده است و می خواهم به جایی بروم که بتوانم بازی کنم.

روبرتو تورس در 18 سال دوران حرفه ای خود تاکنون تنها برای اوساسونا بازی کرده است. وی با این تیم در 485 بازی در مسابقات مختلف با 83 گل و 60 پاس گل به میدان رفت. البته تورس را بازیکنی خشن می دانند. یک عدد به گل های آن اضافه کنید. این مهاجم در تمام دوران بازی خود 84 کارت زرد دارد.

1787167

تورس ادامه داد: اکنون هدف دیگری جز لذت بردن ندارم. من در تجربه جدید برای لحظات زیادی تنها خواهم بود و این به من امکان می دهد خودم را بشناسم. من نمی توانم منتظر دیدار با هم تیمی های جدیدم باشم و می خواهم با آنها بازی کنم.

1787166

سپس او درباره احساسات خود به اوساسونا گفت: این خداحافظی برایم سخت بود و سختی های زیادی داشت. آنچه با من است قابل تغییر نیست و احساس من نسبت به اوساسونا تغییر نخواهد کرد. من می خواهم بازی کنم، اما اگر روزی بتوانم به اوساسونا برگردم، برای من عالی خواهد بود.”

با این حال، تورس ظهر امروز یک کنفرانس مطبوعاتی برای خداحافظی با اوساسونا برگزار کرد.

تورس سپس چند خبر مهم داد و گفت: امروز سوار هواپیما می شوم و به مادرید می روم و سپس به یک مکان دور. شاید شما درباره کجا می روم خوانده یا شنیده باشید. من می روم؛ تنها و بدون دانستن زبان آنها، اما می خواهم این تجربه جدید را در زندگی ام داشته باشم.

1787164

به گزارش “ورزه سه”، روبرتو تورس، بازیکن اسپانیایی اوساسونا که شب گذشته پس از جدال با سوسیداد از این باشگاه خداحافظی کرد، یکی از اهداف بزرگ و شاید نادر حضور در فوتبال ایران است که مورد توجه باشگاه فوتبال خوزستان قرار گرفت. .

سپس نشست خبری روبرتو تورس با تشویق حضار و خبرنگاران حاضر در اتاق به پایان رسید.

در ابتدای این مراسم که به میزبانی باشگاه اوساسونا برگزار شد، بهترین عکس های ثبت شده از لحظه خداحافظی در معرض دید عموم قرار گرفت، زمانی که هم تیمی های تورس برای او دست تکان دادند و او را بالا و پایین کردند، سپس او با خانواده اش وارد اتاق شد.


سرویس خبر شماره: 1862382
11 ژانویه 1401 @ 6:47 ب.ظ
7.2 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

خداحافظی رسمی – کنفرانس مطبوعاتی کاپیتان اوساسونا

سایت معتبر ترانسفر مارکت ضمن صحبت از سفر به نقطه ای دور در سخنرانی خود احتمال انتقال تورس به باشگاه فولاد خوزستان را بالای 93 درصد می داند. بازیکنی که حالا دو میلیون یورو بر روی او گذاشته است و احتمالا باید این بازیکن معروف اسپانیایی را شاگرد جدید جواد نکونام بدانیم.

1787165



مجله اخبار فوتبال داخلی