ستاره های پرسپولیس بالاتر از کاپیتان های استقلال هستند!

فصل جدید لیگ برتر با نزدیک شدن به جام جهانی آغاز شده است، بسیاری از لژیونرهای فوتبال ایران تصمیم گرفته اند با درخشش در لیگ برتر به قطر برگردند. یکی از آنها علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی است که تابستان امسال به پرسپولیس بازگشت.

توجه داشته باشید که این دو دروازه بان رقبای دیگری مانند نظر، مظاهری، کنت، فرزوان، اخباری و… دارند که نشان می دهد کار بیرانوند و حسینی برای کسب این عنوان اصلا آسان نیست.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

این در حالی است که مهدی رحمتی کاپیتان سابق استقلال و سید حسین حسینی کاپیتان این فصل آبی ها موفق شده اند بیشترین کلین شیت را در یک فصل داشته باشند و از این نظر کمتر از بیرانوند هستند. باید دید رقابت بیرانوند و حسینی که هر دو ملی پوش هستند چگونه رقم خواهد خورد و کدام یک از آنها می توانند بیشترین کلین شیت و عنوان بهترین دروازه بان فصل را به دست آورند.

بیرانوند در دو بازی اول تیمش مقابل ذوب آهن و فولاد عملکرد خوبی داشت و در هر دو بازی موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد. نکته جالب در مورد بیرانوند این است که از 10 فصل گذشته بیشترین کلین شیت را در 3 فصل داشته و به عنوان بهترین گلزن فصل انتخاب شده است.