ستاره و سرمربی سابق شیاطین سرخ با رونالدو موافق است/ امکانات باشگاه زیر سوال رفته است

او در مورد تصاحب باشگاه گفت: این کار باید انجام شود. اولدترافورد نادیده گرفته شده است، زمین تمرین نادیده گرفته شده است. ما باید همگام با سایر تیم ها حرکت کنیم.» اظهارات سولسشر درباره زیرساخت های باشگاه شبیه به اظهارات وحشیانه کریستیانو رونالدو قبل از جدایی او از اولدترافورد است. رونالدو در یک مصاحبه تلویزیونی با پیر مورگان شرکت کرد و از افراد مختلف از جمله تنهاچ و گلیزر انتقاد کرد.

شیخ جاسم قول داده بود در صورت خرید منچستریونایتد هزینه تعمیر و بازسازی کارینگتون و اولدترافورد را پرداخت کند. باید دید رتکلیف برنامه خاصی برای اولدترافورد دارد یا دیگر امکانات باشگاه. انتظار می رود به زودی برنده مناقصه معرفی شود و مالک بعدی شیاطین سرخ نیز مشخص شود.

هرکسی که مالک منچستریونایتد شود کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. اریک تنهاچ انتظار دارد در بازار نقل و انتقالات حمایت شود زیرا درخواست ها برای تعمیرات اساسی در ورزشگاه اولدترافورد افزایش می یابد.

و یکی از نظراتی که تاثیر ماندگاری بر روی هواداران یونایتد گذاشت، تعجب رونالدو از عدم بهبود امکانات باشگاه از زمان خروج اولیه‌اش در سال 2009 بود. رونالدو در مصاحبه ای در ماه نوامبر گفت. حتی سرآشپزهای جذابی که من آنها را تحسین می کنم. فکر می کردم فناوری و زیرساخت های جدیدی را ببینم. اما همه چیز مثل زمانی بود که من 20، 21 و 23 ساله بودم.”

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

سولسشر قبل از ترک باشگاه در نوامبر 2021، تقریباً سه سال هدایت این تیم را برعهده داشت. سرمربی مشهور نروژی در طول دوران تصدی خود نسبت به مالکان نامحبوب باشگاه سیاسی بود، اما او نظرات و احساسات خود را با بازدید از باشگاه در این هفته بیان کرد.

اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، خانواده گلیزر را به دلیل بی توجهی به پایگاه تمرینی کارینگتون منچستریونایتد و اولدترافورد به شدت مورد انتقاد قرار داد.

گلیزرها از سال 2005 مالک یونایتد بودند، اما مالکان نامحبوب در نهایت با فروش باشگاه موافقت کردند و باشگاه در ماه نوامبر وارد بازار شد و مالکان جدید به زودی مشخص خواهند شد. اکنون تصور می شود که سر جیم رتکلیف در موقعیت بهتری قرار دارد، با این حال، شیخ جاسم بن حمد آل ثانی در آخرین پیشنهاد خود تلاشی باورنکردنی برای سرنگونی رقیب انجام داد.