ستاره پاری سن ژرمن بار دیگر در لیست خرید بارسلونا قرار گرفت

موندو دپورتیوو گزارش جدیدی منتشر کرد و مدعی شد که مارکو وراتی به رادار بارسلونا بازگشته و این باشگاه قصد دارد ستاره ایتالیایی را به خدمت بگیرد. ژاوی به دنبال یک گزینه خلاقانه برای هافبک تیمش است و از این نظر مارکو وراتی را گزینه خوبی می بیند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

طبق گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا علاقه خود را برای جذب مارکو وراتی ابراز کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اغراق نیست اگر بگوییم مارکو وراتی پس از نزدیک به یک دهه حضور در پاری سن ژرمن حالا می تواند عنوان اسطوره باشگاه را به خود اختصاص دهد. این بازیکن که هرگز در سری آ بازی نکرده بود، پسکارا را در سال 2012 به پاری سن ژرمن ترک کرد و از آن زمان تاکنون برای فرانسه بازی می کند.

در سال های اخیر همیشه شایعاتی در مورد آینده مارکو وراتی وجود داشته است. بارها شایعه شده که بارسلونا به جذب ستاره ایتالیایی علاقه مند است، اما نه پاری سن ژرمن و نه شخص وراتی علاقه زیادی به این انتقال نشان نداده اند. همچنین به نظر می رسد که مارکو وراتی همیشه از حضور در پارک دو پرنس خوشحال بوده است.

وراتی حتی اخیرا با یک زن فرانسوی ازدواج کرد و حالا می توان گفت فرانسه دومین کشور این هافبک خلاق است. او حتی به بازیکنان ایتالیایی که به پاری سن ژرمن آمدند کمک کرد تا زبان فرانسه را یاد بگیرند و اخیراً این اتفاق برای جانلوئیجی دوناروما افتاد.


سرویس خبر شماره: 1823521 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 19:40 |
32,255 امتیاز خبر|

6نظرات