ستاره چلسی عاشق گلزنی مقابل بیگ سیکس است (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1985156
16 دسامبر 1402 در 01:01
2.1 هزار |

2نقطه نظر

نیمه اول ضعیف چلسی تحت الشعاع گل کول پالمر ستاره این تیم قرار گرفت.

ستاره چلسی عاشق گلزنی مقابل بیگ سیکس است (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان مائوریسیو پوچتینو که این روزها نتایج سینوسی کسب می کنند، پس از پیروزی سخت مقابل برایتون به مصاف منچستریونایتد رفتند تا با شکست این تیم به ثبات نسبی دست یابند.

اما عملکرد نیمه اول آنها با هدف آنها در تضاد بود. آبی ها در این دیدار گیج شده بودند تا در دقیقه 7 پنالتی را به سود میزبان اعلام کنند. با وجود اینکه رابرت سانچز موفق شد این ضربه را مهار کند، عملکرد آبی ها هنوز بهبود نیافته است.

1963366

این عملکرد ضعیف در نهایت منجر به شکست آنها شد. در دقیقه 19 اسکات مک تومینی موفق شد دروازه سانچز را باز کند. پس از گل، حملات شاگردان تناخ ادامه داشت و می توان گفت که آبی ها شانس آوردند که گل دوم را به ثمر نرسانند.

منچستر در 27 دقیقه ابتدایی 11 شوت به سمت دروازه چلسی ثبت کرد که در مقایسه با خط حمله نه چندان خوب آنها، آمار عجیبی است. اولین شانس جدی یک به یک چلسی، جکسون بود که به طرز عجیبی آن را از دست داد.

در نهایت در دقیقه 45 بازی، میهایلو مودریچ کمی در جلوی خط میانی توپ را پس گرفت و کول پالمر در عمق محوطه توپ را بازیابی کرد. او به قلب خط دفاعی شیاطین ضربه زد و اولین گل تیمش را در حالی به ثمر رساند که هیچکس انتظار ضربه ای را نداشت، با شوتی آرام و زمینی سه بازیکن یونایتد را در گوشه سمت راست دروازه قرار داد.

1963367

این دیدار در نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید. نکته جالب در مورد امتیازات پالمر این است که او اکنون 4 گل آخر خود را مقابل آرسنال، تاتنهام، منچسترسیتی و منچستریونایتد به ثمر رسانده است که هر 4 گل شش تیم بزرگ هستند و این یک آمار عالی برای بازیکن جوان چلسی است.

مجله اخبار فوتبال خارجی