ستاره یوونتوس خودش را به رئال پیشنهاد داد

بنزما که بازوبند کاپیتانی رئال را می بندد، تاکنون از تمدید قراردادش با لوس بلانکوس خودداری کرده و قراردادش در پایان فصل به پایان می رسد. با توجه به این شرایط، مدتی است که از چند مهاجم مطرح دنیای فوتبال به عنوان جایگزین های احتمالی بنزما یاد می شود.

1793551

رسانه های اسپانیایی مدعی هستند دوسان ولاوویچ، مهاجم صربستانی یوونتوس خود را به رئال مادرید پیشنهاد داده است.

ستاره یوونتوس خودش را به رئال پیشنهاد داد


سرویس خبر شماره: 1865821
30 ژانویه 1401 @ 19:50
72.5 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

یکی از این نام های پرتکرار، دوسان ولاوویچ، مهاجم صربستانی باشگاه یوونتوس است. او از شرایطش در یووه راضی نیست و امروز چند رسانه اسپانیایی مدعی شدند که با رئال مادرید تماس گرفته و خودش را به این باشگاه پیشنهاد داده است.

به گزارش “ورش سه”، با توجه به اینکه آینده کریم بنزما در مادرید هنوز نامشخص است و شایعاتی در مورد احتمال انتقال او به پاری سن ژرمن وجود دارد، شاید کارلو آنچلوتی از هم اکنون به فکر یافتن جانشین این ستاره فرانسوی باشد. دوسان ولاوویچ ممکن است گزینه مورد نیاز سرمربی رئال باشد.

این در حالی است که پیش از این گزارش شده بود که یوونتوس هیچ مخالفتی با جدایی ولاوویچ ندارد. ولاوویچ 22 ساله مهاجم جوانی است و با استعدادش می تواند گزینه ایده آلی برای کارلو آنچلوتی باشد. باید دید آیا او واقعا ستاره صربستانی یووه را می خواهد و آیا پرز با انتقال او به مادرید موافقت می کند؟



مجله اخبار فوتبال خارجی