ستاره PSG در راه رفتن به یوونتوس

بیانکونری به بازیکن آرژانتینی پیشنهاد قراردادی یک ساله با امکان تمدید آن برای فصل دوم داده است. مکس آلگری معتقد است دی ماریا با توجه به کیفیت و تجربه خود بهترین گزینه برای تقویت یوونتوس در فصل آینده خواهد بود. پاری سن ژرمن این امکان را دارد که قرارداد دی ماریا را برای یک فصل دیگر به طور خودکار تمدید کند، اما دستمزد بالای سرمربی فرانسوی این تصمیم را ناامید کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دوران درخشان هفت ساله آنخل دی ماریا ستاره باتجربه آرژانتینی در پارک دوپرنس رو به پایان است و انتقال به ایتالیا و یوونتوس در دستور کار این بازیکن قرار گرفته است. سایت Goal.com مدعی شده است که یوونتوس در حال مذاکره برای جذب آنخل دی ماریا برای انتقال آزاد است و پاری سن ژرمن تصمیم گرفته است به کار خود با این بازیکن پایان دهد. این بازیکن در آگوست 2015 با مبلغ 52 میلیون یورو منچستریونایتد را به مقصد پاریس ترک کرد و هفت سال آخر دوران حرفه ای خود را در این باشگاه گذراند. سران یوونتوس چند هفته ای است که در حال بررسی قرارداد با دی ماریا هستند و در روزهای اخیر مذاکراتی را با سرمربی این بازیکن آغاز کرده اند.

دی ماریا تاکنون در 291 بازی برای پاری سن ژرمن 91 گل به ثمر رسانده و 117 پاس گل داده است، اما به نظر می رسد دوره 7 ساله او در این باشگاه به پایان رسیده است. با توجه به مصدومیت فدریکو کیزا و احتمال جدایی فدریکو برناردسکی، یوونتوس قصد دارد آنخل دی ماریا را به ترکیب خود اضافه کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1821393 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 19:42 |
29,209 امتیاز خبر|

5نظرات

دیماریا در مسیر تورین؛

به نظر می رسد آنخل دی ماریا، وینگر پاری سن ژرمن فصل آینده برای یوونتوس بازی خواهد کرد.