ستارگان واقعی در مقابل ابرانسان ها; تکنولوژی عجیب در عمل


سرویس خبر شماره: 1841292
9 سپتامبر 1401 @ 10:22 ق.ظ |
95

0نقطه نظر

رئال مادرید از تمرینات جالب و پیشرفته ای برای تمرین ایستادن پشت ضربات ایستگاهی استفاده می کند.

ستارگان واقعی در مقابل ابرانسان ها;  تکنولوژی عجیب در عمل

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ضربات شروع مجدد نقش مهمی در فلسفه فوتبال مدرن دارد و در سال های اخیر توجه بسیاری از تیم های مطرح اروپایی تا حد زیادی به این مقوله جلب شده است.
رئال مادرید از ابتدای این فصل تا کنون و با گذشت تنها سه هفته از شروع فصل 2022-23، موفق به زدن دو گل از روی ضربه ایستگاهی از داوید آلابا و کریم بنزما شده است که آمار قابل توجهی است. .
حال بلیچر ریپورت عکس هایی از تمرین جالب و ویژه این تیم برای آمادگی بیشتر در زمانی که بازیکنان پشت ضربات ایستگاهی هستند منتشر کرده است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.


مدیران رئال مادرید برای این تمرینات روبات هایی خریداری کرده اند که مخصوص این تیم طراحی شده و پیراهن رئال را بر تن می کنند. آنها مجهز به فناوری کنترل از راه دور هستند و با برنامه خود مدیریت می شوند.
هنگامی که یکی از بازیکنان واقعی پشت ضربه آزاد قرار می گیرد، هر کسی که این ربات ها را کنترل می کند، دکمه ای را فشار می دهد که ضربه وارد می شود، بنابراین آنها مانند انسان های معمولی و مدافعان حریف به سمت توپ پرش می کنند و خط دفاعی واقعی برای بازیکن در برابر ضربه آزاد می شود. این شات را ترکیب کنید تا دقت هدف گیری او افزایش یابد.
بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی از دیدن این فناوری جدید به وجد آمدند و رئال مادرید را به خاطر همگام شدن با آخرین فناوری تحسین کردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی