سجادی: امیدوارم ایران بیش از هر زمان دیگری قیام کند

وزیر ورزش در ادامه صحبت های خود اینگونه گفت: این دوره با دوره های قبلی متفاوت است زیرا در اواسط فصل باشگاهی برگزار می شود. با این حال، شرایط سختی وجود دارد. دو تیم ملی عربستان و قطر شرایط متفاوتی داشتند چون توانستند لیگ های خود را زودتر تعطیل کنند اما بقیه تیم ها لژیونر داشتند و نتوانستیم زمان زیادی را با هم بگذرانیم.

وزیر ورزش و جوانان می گوید بیش از هر زمان دیگری به صعود تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی امیدوار است.

سجادی: امیدوارم ایران بیش از هر زمان دیگری قیام کند

وی که در غیاب رئیس جمهور به قطر سفر کرده و به عنوان نماینده دولت ایران در جام جهانی دیده می شود، درباره شرایط ایران در جام جهانی گفت: در این جام جهانی، امیدوارم نه تنها به ارتقای ملی پوشان ایران بپردازیم. تیم، بلکه برای کیفیت بالای تیم ملی.”

سجادی در پاسخ به این سوال که آیا روند آماده سازی تیم ایران خوب بوده است، خاطرنشان کرد: کانادا اولین بازی تدارکاتی را لغو کرد. سپس با الجزایر بازی کردیم و سپس اردوی اتریش را داشتیم که با سنگال و اروگوئه بازی کردیم. در پایان تمرین و بازی دوستانه با نیکاراگوئه و تونس داشتیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدحمید سجادی وزیر ورزش که برای حضور در افتتاحیه جام جهانی و تماشای بازی ایران و انگلیس به دوحه سفر کرده است در گفت و گو با خبرنگاران توضیحاتی را درباره شرایط ایران ارائه کرد.


سرویس خبر شماره: 1854419
29 نوامبر 1401 @ 10:48 ق.ظ |
1.6 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

از همه ظرفیت ها استفاده کرده ایم تا وظیفه ای بر زمین نماند