سجادی: به موفقیت تیم ملی امیدواریم


سرویس خبر شماره: 1851646
12 نوامبر 1401 @ 12:45 بعد از ظهر |
201 |

1نقطه نظر

هیچ حاشیه ای وجود ندارد؛

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: طبق نظر کارشناسان در این مقطع یکی از بهترین تیم های ملی دوره های گذشته را داریم. هواداران فوتبال خیلی خوشبین هستند و ما هم همینطور. کارشناسان فدراسیون فوتبال، کادر فنی و همه عزیزان به تیم ملی امید دارند و گزارش هایی که از تیم ملی دریافت کرده ام نیز خالی از حاشیه است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وزیر ورزش و جوانان تاکید می کند که تیم ملی برنامه آماده سازی خود را به دور از هر گونه حاشیه ای به بهترین شکل ممکن دنبال می کند.

سجادی: به موفقیت تیم ملی امیدواریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که در مراسم افتتاح و نوسازی مجموعه ورزشی شهید سرملیان پلدختر حضور داشت، در حاشیه این مراسم در خصوص وضعیت تیم ملی در آستانه خروج صحبت کرد. جام جهانی 2022 قطر: این روزها همه به فکر تیم ملی هستند و پیشاپیش آرزو می کنیم که تیم ملی فوتبال با همان شرایط و کیفیت خوب ارسال شود. تیم ملی یک بازی تدارکاتی در تهران و یک بازی تدارکاتی دیگر در دوحه قطر برگزار خواهد کرد.

سجادی افزود: تمام تمهیدات و تمهیدات از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش انجام شده است تا این تیم به شکل رضایت بخشی دور هم جمع شود. علاوه بر این سرمربی تیم ملی چندین مرحله معاینه فنی و دوره های آموزشی کوتاه مدت را برگزار کرد و برای بازیکنانی که در ایران بودند به خوبی معاینات فنی را انجام دادند.