سخاوتمندترین مستقل، پس انداز را دوست دارد

او در پایان بازی با نساجی شادی قهرمانی خود را عمدتا با بازیکنان ذخیره و با مصدومان تقسیم کرد. از نظر او اینها در قهرمانی تیم هم نقش داشتند. حداقل پذیرش تصمیمات ریکاردو ساپینتو توسط بازیکنان ذخیره، جو تیمی را که می خواهد قهرمانی در لیگ برتر را تکرار کند، آرام کرده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ریکاردو ساپینتو در استقلال روزهای خوبی را سپری می کند. در اولین فصل حضورش در استقلال قهرمان سوپرجام شد و بعد از 11 هفته حضور در لیگ برتر تیم دوم جدول محسوب می شود.

سخاوتمندترین مستقل، پس انداز را دوست دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از دلایل موفقیت این مربی پرشور و بعضا عصبانی پرتغالی بی شک رابطه نزدیکی است که با بازیکنانش دارد. از دوربین عکاسان چه در سوپرکاپ و چه در بازی های دیگر می بینید که ریکاردو ساپینتو به فکر بازیکنان ذخیره و حتی مصدومیت تیمش است و اینطور نیست که موفقیت فقط نتیجه این باشد. تلاش بازیکنانش در زمین وی به بهانه سوپرجام در کرمان از تمامی بازیکنانش خواست تا در سفر به کرمان این تیم را همراهی کنند تا در جشن قهرمانی این تیم شرکت کنند. او حتی از مصدومان تیمش خواست که درد انتقال به کرمان را تحمل کنند و در کنار تیم باشند و از امیرعلی صادقی خواست در هنگام خروج از اردوی تیم ملی در کنار تیم باشد در حالی که از ابتدا مشخص بود که شانس بازی کردن بازیکنان در بازی در حال تمام شدن پارچه هستند.


سرویس خبر شماره: 1851700
نوامبر 12, 1401 در 05:23 ب.ظ
29.7 هزار |

31نقطه نظر

پس از این اتفاق، سرمربی پرتغالی بدون اشاره به اتفاقات گذشته به امیرارسلان مطهری برای مبارزه و رسیدن به اوج تبریک گفت و از تلاش وی برای بازگرداندن این بازیکن به شرایط روحی و روانی ایده آل خودداری کرد. گفته می شود ریکاردو ساپینتو که در دوران بازیگری مهاجم بود، در تمرینات استقلال با امیرارسلان مطهری همکاری کرد تا از نظر موقعیت و گل شرایط بهتری پیدا کند.

ریکاردو ساپینتو که سخاوتمندترین فرد مستقل از نگاه آرام الهامی معرفی شده است، نگاه مهربان خود را حداقل با امیرارسلان مطهری ثابت کرد. او در ابتدای فصل از امیر ارسلان خواست تا قراردادش را با این تیم فسخ کند تا جا برای کاوه رضایی باز شود اما این کار را نکرد زیرا باشگاه استقلال او را مجبور به بازگشت به اردوی تیم کرد. شاید تاردوم می توانست با برخورد اجباری ریکاردو ساپینتو مواجه شود، به خصوص اینکه مطهری مانع از انجام تمام برنامه های آماده سازی سرمربی شد، اما ریکاردو ساپینتو بار دیگر این بازیکن را پذیرفت و شرایط مساعدی را برای او رقم زد. در هفته دهم به لیست ثابت این تیم راه یافت و در هفته یازدهم گل قهرمانی این تیم را در سوپرجام به ثمر رساند.