سخنان الهام بخش کاظمی در مورد سقوط سپاهان!


سرویس خبر شماره: 2008094
21 مارس 1402 در 04:06
922 امتیاز خبر

1نقطه نظر

آیا منتظر هستید تا مدیر باشگاه برای شما تصادف کند؟

فرهاد کاظمی اولین قهرمانی سپاهان در لیگ برتر را با تعداد زیادی از بازیکنان سرشناس این باشگاه تجربه کرد.

سخنان الهام بخش کاظمی در مورد سقوط سپاهان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کاظمی که یکی از مربیان مطرح فوتبال ایران در سال های اخیر محسوب می شود و در نیمه دوم اولین قهرمانی سپاهان در لیگ برتر فوتبال ایران را به دست آورد، در گفتگو با “مجله اخبار فوتبال” ابراز تاسف کرد. برای اتفاقاتی که در سپاهان افتاد، گفت: اتفاقی که در سپاهان افتاد واقعا برای من عجیب است. سپاهان خوب بازی می کند اما نتیجه نمی گیرد و این بحرانی است که تنها با چند برد متوالی حل می شود، اما در نیمه دوم دیدار مقابل پیکان دیدیم که آنچه هواداران سپاهان انتظار دارند، محقق نمی شود و در نهایت به وجود می آید. چالش ها و مسائل. در استادیوم، جای تاسف دارد.

کاظمی می گوید: واقعا برایم عجیب بود که مثلا علیه مدیرعامل باشگاه شعار می دادند، در حالی که با وجود اینکه بازیکنان عملکرد فنی خوبی نداشتند، مدیرعاملی که همه امکانات را برای تیم فراهم کرد، حقوق ها را پرداخت کرد و مدیریت مهمی داشت. چیزها چیزهایی در این دوره، سزاوار آن است. این بدخواهی نیست. آیا منتظر هستید تا مدیر باشگاه برای شما تصادف کند؟ البته نیکفر را می شناسم و به عنوان فردی که بخشی از دوران مربیگری خود را در سپاهان گذراندم از دیدن این اتفاقات ناراحتم.

وی سپس به انتقاد از عملکرد فنی سرمربی سپاهان پرداخت و گفت: به هر حال به نظر من با همه احترامی که برای او قائل هستم، آقای مورائیس در سپاهان کاری را که باید انجام می داد، انجام نداد. او باید بیشتر روی تیم تمرکز کند و بیشتر به مشکلات باشگاه توجه کند. اینکه سپاهان در هر بازی اخراج داشته باشد به این باشگاه مربوط نیست. چرا که این تعداد باخت متوالی را تحت هیچ شرایطی در سپاهان نمی توان تحمل کرد. به نظر من اینکه مورائیس همچنان در سپاهان کار می کند به خاطر سابقه ای است که او را در این پست نگه داشته است و هر مربی دیگری جای او بود حتما اخراج می شد.

او اضافه کرد: به هر حال امیدوارم همه شرایط را درک کنیم و آنچه را که سپاهان استحقاقش را دارد برگردانیم. یادم هست در بازی رفت فولاد، سپاهان آنقدر خوب بود که تصور می شد چند هفته دیگر تا پایان قهرمانی به راحتی قهرمان می شود، اما عجیب اتفاقات دیگری در راه قهرمانی این تیم افتاد. ، البته. ، بسیاری از این مشکلات مربوط به مشکلات خارج از سیستم است. برمی گردد و فکر می کنم قطعا می توانم اثر انگشت افراد خاصی را در این اتفاقاتی که در حال رخ دادن است احساس کنم.

کاظمی ادامه داد: درست است که من در تهران بزرگ شدم، اما همیشه خودم را سپاهانی می دانستم و حتی بعد از دوران مربیگری ام هرگز به دنبال این نبودم، اما فکر می کنم افرادی هستند که با وجود ریشه سپاهانی، از این تیم ناراحت نیستند. در این وضعیت قرار دارد. حالا نمی گویم خوشحال هستند اما از اینکه امیدوارم اشتباه کرده باشم ناراحت نیستند.

او در پایان می گوید: همانطور که گفتم تنها چند پیروزی شرایط فعلی سپاهان را تغییر می دهد. فعلا تا پایان سال باید 6 امتیازی شود و بعد از اردوی تیم ملی و روزهای فیفا یک بازگشت قدرتمند در لیگ داشته باشند. اگر یادتان باشد پرسپولیس پارسال هم همین وضعیت را داشت اما در نهایت قهرمان شد و به نظر من هیچ چیز تمام نشده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی