سخنان ترسناک اسکوچیچ قبل از بازی!

اسکوچیچ در پایان گفت: فکر می کنم در دو بازی آینده بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و برای آن تلاش خواهیم کرد. شروع خوبی نداشتیم اما سعی می کنیم تیم را به شرایط خوبی برگردانیم و عملکردی بهتر از بازی با اوکراین پیدا کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کرواسی امروز در دومین دیدار خود از مرحله گروهی این مسابقات به مصاف تیم زیر 21 سال اسپانیا می رود که دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از این بازی گفت: ما همچنین آنالیز خوبی از بازی مقابل اسپانیا انجام دادیم. بازی قبلی ما مقابل اوکراین و ما نتایجی گرفتیم که فعلا نمی توانم در مورد آن صحبت کنم، اما فکر می کنم ما و اسپانیا تصویر واضحی از بازی پیش رو داریم. اسپانیا تیمی بسیار منظم و منظم است و از عمق استفاده می کند پهلوها به عنوان نقطه قوت آنها در نظر گرفته می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی زیر 21 سال کرواسی با هدایت دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران در جام ملت های زیر 21 سال اروپا شرکت کرد. آنها در اولین دیدار خود با دو گل مغلوب اوکراین را شکست دادند. و در جایگاه سوم قرار گرفت. میز خود را قرار دهید

وی درباره باخت به اوکراین گفت: در اولین لحظه بعد از باخت احساس بدی داشتیم اما شب اول سعی کردیم این باخت را بپذیریم و منتظر بازی بعدی باشیم. ما نمی توانیم چیزی را که از دست داده ایم برگردانیم، اما می توانیم به مسابقه برگردیم.

دراگان اسکوچیچ شاگردانش را برای اولین قهرمانی جام ملت های زیر 21 سال آماده کرده است.

سخنان ترسناک اسکوچیچ قبل از بازی!


سرویس خبر شماره: 1946187
جولای 03, 1402 در 06:10
11.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ما نمی توانیم آنچه را که از دست داده ایم برگردانیم.