سخنان شاد پدر مسی برای هواداران بارسلونا

خورخه روز یکشنبه وارد بارسلونا شد و مورد استقبال جمعی از خبرنگاران قرار گرفت. در همین صحنه بود که جدا از اینکه گفته بود مسی در تعطیلات تابستانی به بارسلونا نمی رود، از آرزویش برای بازگشت پسرش به بارسا صحبت کرد.

با این حال، برخی از هواداران ممکن است اکنون دوباره لبخند بزنند زیرا از شنیدن خورخه مسی، پدر و مدیر ستاره روساریو، پس از شنیدن اظهارات اخیر، به فرودگاه ال پرات بارسلونا وارد شد، خوشحال شدند.

سخنان شاد پدر مسی برای هواداران بارسلونا



سرویس اخبار فوتبال خارجینزدیکان باشگاه PSG و خود این فوتبالیست تایید کردند که ایده کاپیتان تیم ملی آرژانتین این است که حداقل یک سال دیگر به فوتبال در پایتخت فرانسه ادامه دهد. مسی تا 30 ژوئن 2023 با این تیم قرارداد دارد و امکان تمدید آن برای یک فصل دیگر وجود دارد.

بارسلونا پس از 17 سال در آستانه گذراندن اولین فصل فوتبال خود بدون لیونل مسی است. فصلی که غیبت فوق ستاره آرژانتینی در این تیم نه تنها از نظر فنی بلکه از نظر احساسی نیز مشهود بود.

لیونل مسی قبل از ترک بارسلونا اطمینان داد که ایده او بازگشت به بارسلونا و آویختن کفش‌هایش در زمان رسیدن به زمان رسیدن به جایی در باشگاه برای کمک به تیم میهمان است.

روزنامه نگاری پرسید: آیا مسی هرگز به بارسلونا بازخواهد گشت؟ خورخه چمدان هایش را رها کرد و سوار ماشینی شد که او را از فرودگاه خارج کرد.

تصاویر منتشر شده از این پرسش و پاسخ به سرعت در شبکه های اجتماعی در سراسر جهان منتشر شد. در همان گفتگو، خورخه در پاسخ به این سوال که آیا لئو در پاریس خوشحال است یا خیر، پاسخ داد: “خب، بله.”

اخبار فوتبال خارجی –

در عین حال ماجراجویی مسی در پاریس در اولین سال حضورش به پایان می رسد. به دنبال آن یک کنفرانس مطبوعاتی به یاد ماندنی در سال گذشته برگزار شد که در آن او با چشمانی گریان از بارسلونا خداحافظی کرد و صحنه هایی را خلق کرد که مطمئناً بسیاری از هواداران بارسلونا را به گریه انداخت.