سخنان عجیب سرمربی لیدر لیگ/ می دانم به زودی اخراج خواهم شد

او این سخنان را در حالی بیان کرد که این روزها اخباری مبنی بر علاقه تیم اصلی آرتتا برای این مربی یعنی بارسلونا منتشر شد. به گزارش روزنامه اسپورت، مسئولان بارسلونا آرتتا را گزینه ای جدی برای جانشینی ژاوی در فصل های آینده می دانند. همین گزارش حاکی از آن است که بارسلونا نه اکنون و نه در پایان این فصل علاقه ای به جدایی از ژاوی ندارد، با وجود اینکه این تیم در این فصل یک خروج تحقیرآمیز از لیگ قهرمانان اروپا داشته است، فصلی که در آن پول زیادی برای گیمرها خرج کرده است. جدید ساخته شده

سرمربی اسپانیایی آرسنال در واکنش به این شایعات گفت: “همیشه زمانی که انتخاباتی در بارسلونا برگزار می شود یا در راه است، شایعات زیادی وجود دارد. باسا یک باشگاه واقعا بزرگ است و من آنجا هستم. به عنوان یک بازیکن بزرگ شدم، بنابراین من هنوز هم چنین ارتباطی با باشگاه دارم. اما من کاملاً روی کارم متمرکز هستم. کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و من واقعاً کارم را دوست دارم. “احساس بسیار خوبی دارم و بسیار خوشحالم که در باشگاه مربیگری می کنم. این باشگاه.”

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال اذعان دارد که اخراج او یک روز اجتناب ناپذیر است. آرتتا این را در میان شایعات در مورد علاقه بارسلونا به او گفت.

سرمربی توپچی ها در این فصل شروع بسیار خوبی برای تیمش داشته و آرسنال را با 10 پیروزی از 12 بازی اول در صدر جدول قرار داده است. ناگهان امید در باشگاه لندنی به اوج خود رسیده و هواداران آرسنال رویای کسب عنوان قهرمانی در پایان این فصل را در سر می پرورانند.

با توجه به اینکه آرتتا در پایان فصل گذشته قرارداد خود را با آرسنال تمدید کرد و از آن زمان وضعیت این تیم بهتر شد، بعید به نظر می رسد که آرتتا به دنبال انتقال باشد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

آرتتا گفت: به عنوان یک مربی، بزرگترین ترس من این است که روزی اخراج شوم، روزی که تصمیم گرفتم سرمربی شوم، آگاهانه این انتخاب را انجام دادم و به من می گویند امروز یا فردا یا چند روز دیگر این اتفاق خواهد افتاد. ماه ها یا 10 سال دیگر “نمی دانم چه زمانی، اما روزی می رسد که از آرسنال اخراج شوم.”

درست است که آرتتا جوان ترین مربی لیگ برتر است، اما او تجربه کافی دارد تا بداند که در سطح بالای فوتبال، وقتی صحبت از مدیران بزرگ به میان می آید، اوضاع می تواند خیلی سریع تغییر کند. به همین دلیل او این واقعیت را پذیرفت که روزی از آرسنال اخراج خواهد شد.