سخنان مهم سروش: یحیی می ماند و درویش!


سرویس خبر شماره: 1985135
15 دسامبر 1402 در 11:35 ب.ظ.
10000 امتیاز خبر|

35نقطه نظر

ما در میانه میدان بودیم تا از شما عذرخواهی کنیم اما…

سروش رفیعی با صراحت به حواشی ایجاد شده و شایعه تغییرات در پرسپولیس واکنش نشان داد.

سخنان مهم سروش: یحیی می ماند و درویش!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سروش رفیعی شماره هفت پرسپولیس که تا پایان فصل خود را از مصاحبه محروم کرده و با انتشار ویدئوهای موقت در اینستاگرامش نظرات خود را بیان می کند، این بار ویدئویی پنج دقیقه ای از خود منتشر کرد. سخنان او را می خوانید:

صفت پرسپولیساز همه هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم
صبح بخیر. احوالپرسی. امیدوارم حالتون خوب باشه دیروز در دیدار مقابل الدحلیل شکست خوردیم و متاسفانه نتوانستیم به مرحله بعد برویم. این باخت بسیار سخت و دردناک بود. حضور گرم و پرشور بسیاری از شما چنان فضایی را ایجاد کرد که واقعا امیدوار بودیم با شما صعود کنیم و مهمانی کنیم. من از همه خانم ها و آقایان عذرخواهی می کنم. آنهایی که در ورزشگاه هستند و هوادارانی که در ورزشگاه نیستند و همه پرسپولیسی ها در همه جا. امیدوارم بتوانیم در آینده جبران کنیم.

صفت پرسپولیسطبیعی بود که به حریف موقعیت بدهیم
اما من یک گلایه هم دارم. ببینید ما مسابقه را خیلی خوب شروع کردیم. گل زدیم و حالا با غافلگیری گل می زنیم. اما بسیار طبیعی است که وقتی از پیروزی مطمئن هستید، بیشتر روی حمله تمرکز کنید. حمله را بیشتر می کنیم و به حریف موقعیت می دهیم و علی بیرانوند بهترین دروازه بان آسیاست چون همان توپ را گرفت. اما واقعا موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و فشار زیادی را مقابل تیم خوب و قوی و بازیکنان قوی و با تجربه الدیل وارد کردیم.

1963333

صفت پرسپولیسانتخاب گرجی برای پنالتی درست بود
ما در دقیقه 80 یک پنالتی را از دست دادیم. مطمئن ترین شوتزن این پنالتی را به ثمر رساند. فکر می کنم جورجی پارسال تقریبا 13 گل برای ما زد و از این 13 گل ده گلش پنالتی بود و حتی یک پنالتی هم از دست نداد. این ممکن است برای هر بازیکنی اتفاق بیفتد. بنابراین تصمیم درست گرفته شد. زمان پنالتی خوب بود اما از دست رفت و در این شرایط و با کیفیت بازیکنان متأسفانه گل دوم را خوردیم و بازی را باختیم. حتی بعد از گل دوم هم موقعیت های زیادی داشتیم اما این اتفاق نیفتاد.

صفت پرسپولیسقلاب های خود را در جای دیگری پهن کنید
اما پس از پایان بازی، بازیکنان و کادر فنی در میانه میدان، بین دو تیم، برای عذرخواهی و تشکر از حضور شما باقی می مانند. اما با صحنه هایی مواجه شدیم که شایسته بازیکنان به خصوص سرمربی و خود هواداران پرسپولیس نبود. من مطمئن هستم که برخی از هواداران همچنان تنش ایجاد کردند. چون بچه های 10-12 ساله را دیدم که تحلیل خوبی نداشتند شعار می دادند یا چیزی روی سکوها پرت می کردند. این از کجا می آید، داستان پشت این داستان چیست، من اصلاً اهمیتی نمی دهم، زیرا می خواهم برای آن دوستان، برای آن اقوام که برای این موضوع برنامه دارند، برای کسانی که به دنبال مشکل هستند روشن کنم. در رسانه ها، مجریان تلویزیون که یک داستان و یک سری حرف ها را دنبال می کنند. دوست عزیز این دریا که منتظرش هستی داره گل آلود میشه ماهی نیست که بخوای بگیری! قلاب هایتان را بردارید و جای دیگر پهن کنید چون در پرسپولیس خبری از این نیست.

صفت پرسپولیسیحیی و درویش نمی روند، این خبری نیست
تا زمانی که این گروه از بازیکنان آنجا هستند، آنها این اتحاد و این دوستی را دارند و ما هوادارانی داریم که در سخت ترین شرایط از ما حمایت می کنند، حتی بدتر از آن، اجازه نمی دهیم به اهداف خود برسید یا بخواهید از آن سوء استفاده کنید. دوران سختی که ما در حال گذراندن آن هستیم. آوردن نام شخص دیگری، باز کردن موضوعاتی که باعث سردرگمی شود، نه! خبری در این مورد نیست. تا جایی که به ما مربوط می شود، یحیی گل محمدی قدرتمند به عنوان سرمربی کار خود را انجام می دهد. رضا درویش وظیفه خود را به عنوان مدیرعامل انجام می دهد و ما بازیکنان متحد هستیم و برای هواداران خود و برای نام پرسپولیس تلاش می کنیم.

صفت پرسپولیساگر ده بار زمین بخوری، بار یازدهم بلند می شوی
اگر ده بار دیگر زمین بخوریم دست هم می گیریم و برای بار یازدهم بلند می شویم، پس اصلاً فکر نکنید پرسپولیس می خواهد وارد این مناطق شود یا اتفاقات بدی برایش می افتد. بازی های مهم زیادی در پیش داریم. یک دربی پیش رو داریم و امروز تمرینات عالی را پشت سر گذاشتیم، خیلی خوب ریکاوری کردیم و بسیار آماده و آماده برای ادامه مسیر هستیم. ما آنقدر در این فوتبال تجربه داریم که می دانیم باخت بخشی از کارمان است. ما آن را فراموش کرده ایم و در کنار هواداران خود هستیم. در روزهای آینده سخت کار خواهیم کرد و پرچم پرسپولیس را بالا نگه خواهیم داشت. یا علی…

مجله اخبار فوتبال داخلی