سرآسیایی: این پیروزی ما را به آینده خوشبین تر کرد

وی افزود: اما نقطه قوت این دیدار برای تیم ما اتحاد و تلاش مضاعف بازیکنان و تداوم در تاکتیک های تیم بود که باعث شد به بازی برگردیم و کار بزرگی انجام دهیم و مقابل یک تیم سخت بازی کنیم. تیمی که با ساختن و بردش سختی داشتیم.

سرآسیایی درباره عملکرد ضعیف گل گهر در نیمه اول گفت: او را ناامید نمی کنیم و شرایط تاکتیکی خوبی داشتیم. اما در نهایت حریف بازیکنان باکیفیت و سخت کوشی داشت که کار را برای ما سخت کردند. وقتی گل اول را دریافت کردیم برای ما سخت تر بود، اما برای آینده ما بسیار بسیار امیدوار کننده این است که پسرها خیلی خوب برگشتند و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم گل گهر در نشست خبری پس از پیروزی مقابل هوادار درباره این بازی گفت: انتظار داشتیم مقابل تیم خوب هوادار به رهبری آقای ساکت الهامی بازی کنیم. با مربیان بسیار خوب و شایسته، تیمی سخت کوش و بازیکنان باکیفیت. هواداران کار سختی دارند و این سختی با زدن گل اول در جریان بازی دو برابر شد.

سرمربی گل گهر درباره غیبت بازیکنانی مثل باینما در تیم گفت: ما مجموعه ای از بازیکنان باکیفیت داریم و یک تیم هستیم و همه بازیکنان توانایی حضور در تیم را دارند. بازیکنان جوان و باتجربه همه این توانایی را دارند اما آنچه در نهایت شرایط را برای بازیکنان فراهم می کند تصمیم آقای قلعه نویی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم گلگر می گوید این تیم مجموعه خوبی از بازیکنان دارد که آینده درخشانی خواهند داشت.

سرآسیایی: این پیروزی ما را به آینده خوشبین تر کرد


سرویس خبر شماره: 1860219
29 دسامبر 1401 ساعت 00:00
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

همه بازیکنان گل توانایی بازی کردن را دارند

وی در خصوص بازگشت به بازی و پیروزی گفت: با توصیه آقای قلعه نویی شرایط تیم را تغییر دادیم. چیز خوبی بود. ما خودمان را در شرایط خوبی قرار دادیم و به تیم خوب هواداران جبران کردیم و توانستیم بازی را حفظ کنیم، اینجا جایی است که به تیم هواداران برای نمایش با کیفیت و همچنین بازیکنانمان برای این پیروزی تبریک می‌گوییم.