سرانجام بازگشت کاپیتان: یک امید آلمانی!


سرویس خبر شماره: 1851996
14 نوامبر 1401 در 06:38 ب.ظ
2.6 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حدود دو هفته تا آغاز جام جهانی 2022 قطر باقی مانده و به زودی رقابت های باشگاهی برای چند هفته قطع می شود. بایرن مونیخ امشب در رقابت های بوندسلیگا به مصاف هرتابرلین رفت و جمال موسیالا در 15 دقیقه ابتدایی تنها یک گل به ثمر رساند.

اما حالا دو هفته مانده به شروع جام جهانی، مانوئل نویر به میادین بازگشته است و این بهترین خبر ممکن برای هانسی فلیک و تیم ملی آلمان است. این دروازه بان که در دوران حرفه ای خود قهرمان جام جهانی نیز شده است، بدون شک یکی از مهم ترین بازیکنان مانشافت قطر خواهد بود و بازگشت مانوئل نویر به زمین برای آنها نقطه قوت بزرگی محسوب می شود. تیم آلمان. تیم ملی و البته هانسی فلیک.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما نکته مهم این دیدار بازگشت مانوئل نویر، کاپیتان آلمانی و باتجربه بایرن مونیخ در ترکیب ثابت این تیم پس از چند هفته مصدومیت است. این دروازه بان مدتی پیش از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد و چند بازی بایرن مونیخ در بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد. یولیان ناگلزمن در این مدت بارها تاکید کرده است که قصد ندارد سر سوزن مانوئل نویر را به خطر بیندازد و تا زمانی که این مدافع به مرز آمادگی کامل نرسد، امکان بازگشت او به ترکیب دائمی بایرن وجود نخواهد داشت. مونیخ

مانوئل نویر دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ پس از هفته ها در لیست دائمی این تیم قرار گرفت.

سرانجام بازگشت کاپیتان: یک امید آلمانی!