سردار آزمون قربانی عصبانیت سیوان بازیکنان لورکوزن (عکس)!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از کناره گیری از جام حذفی آلمان، تمرینات برای شروع قدرتمند در فصل جدید بوندسلیگا، بازیکنان بایرلورکوزن را نفس نفس زده است.
سیوانه که نمی خواهد با ناکامی دیگر در شروع فصل جدید به جایگاهش نزد هواداران لطمه بزند، بازیکنان را برای پیروزی در هفته اول بوندسلیگا در فصل جدید و در آخرین دیدار تاکتیکی تحت فشار قرار داد. قبل از بازی شنبه شب مقابل دورتموند، ستاره های تیمش خط کشیدند
سردار آزمون که در اولین بازی رسمی فصل جدید مقابل الورزبرگ یک پاس گل به ثمر رساند و تعویض او در میانه های دو نیمه به گفته هواداران لورکوزن باعث شکست این بازی شد و مدت ها تمرین کرد و به پایان رسید. امروز صبح او پر استرس ترین تمرین را انجام داد.داده هایی برای نشان دادن تمایل او به بازی با زنبورهای سیگنال ایدونا پارک به سرمربی سوئیسی.
از عکس هایی که امروز در سایت باشگاه لورکوزن منتشر شده مشخص است که سردار آزمون هم مانند سایر بازیکنان تمام انرژی خود را در زمین گذاشته و با آب پاشی به سر و صورت خود سعی در کاهش دمای بدن خود داشته است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهاجم ایرانی لورکوزن در آستانه شروع فصل جدید بوندسلیگا، هفته را تحت فشار شدید سیوانه به پایان رساند تا خود را برای بازی شنبه شب آماده کند.


سرویس خبر شماره: 1836774
Aug 13, 1401 @ 4:26 PM
390 امتیاز خبر

0نقطه نظر