سردار جنگل دور از دسترس تیم های گیلانی بود (تصویر)

سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص مشکل روشنایی ورزشگاه سردار جنگل و میزبانی این تیم در ماه رمضان نامه ای به شورای فوتبال استان گیلان ارسال کرد.

سردار جنگل دور از دسترس تیم های گیلانی بود (تصویر)

به گزارش “ورزش”، در آستانه ماه مبارک رمضان و در کانون توجه برگزاری لیگ های کشوری، سازمان لیگ فوتبال ایران طی نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، سرپرست گیلان، اعلام کرد. مدیران عامل هیئت فوتبال و باشگاه سپیدرود رشت و داماشیان رشت. ورزشگاه سردارجنگل اجازه برگزاری مسابقات زیر نور را ندارد.
در نامه این سازمان تاکید شده است که اگر تا 3 اسفند برای تعمیر نور ورزشگاه سردارجنگل اقدام نشود مجوز میزبانی در این ورزشگاه در ماه مبارک رمضان صادر نمی شود.
تشریح سازمان لیگ به شرح زیر است:
صبح بخیر؛
احتراماً پیرو نامه های قبلی و همچنین با توجه به لزوم برگزاری کلیه مسابقات لیگ دسته دوم کشور در ماه مبارک رمضان بعد از اذان مغرب و با توجه به اینکه ورزشگاه سردار جنگل رشت محل برگزاری دیدارهای دو تیم سپیدرود و داماشیان می باشد. تیم ها لذا یادآور می شود طبق گزارش نماینده سازمان لیگ، ورزشگاه مذکور به دلیل ضعف سیستم روشنایی و عدم استاندارد بودن تجمل نور، شرایط برگزاری مسابقات در نور را ندارد. .


سرویس خبر شماره: 1895662
23 مارس 1401 ساعت 05:00
2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شوک برای سپیدرود و داماشیان رشت;

خواهشمند است با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم جهت رفع مشکلات نوری ورزشگاه سردار جنگل رشت را صادر فرمایید.
بدیهی است تمامی مسئولیت در این خصوص بر عهده تیم های ذکر شده است.
سایه چشم محمدرضا کیشوری
مسئول سازمان لیگ فوتبال

1832093



مجله اخبار فوتبال داخلی

بنابراین در صورت عدم رفع مشکل نور ورزشگاه تا روز چهارشنبه 24/12/1401 و عدم ارتقای سطح نور لوکس ورزشگاه به حداقل 1000 لوکس، مسابقات دو تیم سپیدرود و داماشیان باید در ورزشگاهی مناسب در استان گیلان برگزار شود. اگر در استان همجوار نباشد.