سرزنش مجدد پوگبا؛ میلیون ها یورو خرج شعبده باز شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خانواده پوگبا یکی از بحث برانگیزترین بحث های سال های اخیر دنیای فوتبال بوده است.
برادر این ستاره فرانسوی چند روز پیش با انتشار ویدئویی مدعی شد که قصد دارد درباره او افشاگری کند و چهره واقعی این بازیکن را به جهانیان نشان دهد.
پس از این ماجرا بود که پل پوگبا اعلام کرد که از برادرش و گروهی که او عضو آن است به پلیس شکایت کرده است و برخی از دوستان دوران کودکی این بازیکن نیز در آنجا حضور دارند و قصد داشتند او را وادار کنند. آواز خواندن. .
ماتیاس پوگبا مدعی شده است که برادرش در جادوگری دست داشته و سعی کرده است تا کیلیان امباپه را طلسم کند تا بازیکن را به دردسر بیاندازد، ادعایی که ملی پوش فرانسوی کاملاً رد کرده است.

حالا او ویدیوی جدیدی منتشر کرده و مدعی شده که برادرش میلیون ها یورو به این شعبده باز پرداخت کرده است. ماتیاس پوگبا مدعی است که تمام اظهارات برادرش دروغ است، هیچ باج‌گیری صورت نگرفته است، او فقط برای حفظ جان و آزادی خود تلاش می‌کند و اگر حرف‌های او درست نبود، چرا پوگبا به پرداخت مبلغی به او دستور داده شده است. دوستان دوران کودکی؟
ماتیاس پوگبا در بخشی از این ویدئو گفت: “او در گفتگو با پلیس تایید کرد که به جادوگران پول پرداخته است تا آسیب نبیند. آیا پیشگیری از آسیب باید در طول سال ها چند میلیون یورو برای جادوگران به ارمغان بیاورد؟ (بیشتر به این دلیل که این کار را نکرده است.” پاسخ داد) و تحقیقات اداره مالیات لندن ممکن است سندی برای اثبات نظر من باشد.


سرویس خبر شماره: 1841303
9 سپتامبر 1401 @ 10:59 ق.ظ |
2K |

0نقطه نظر

او در بخشی دیگر از افشاگری پوگبا گفت: “من به خوبی می دانم که برخی از مردم فقط سخنان پل کبیر را باور می کنند و برای بسیاری دیگر فقط جام قهرمانی جام جهانی مهم است. من هم نمی توانم کاری برای آنها انجام دهم. بنابراین سعی می کنم با کسانی که مرا درک می کنند صحبت کنم. باید به شما یادآوری کنم که قصد من افشاگری بود اما هنوز چیزی را فاش نکردم و فقط جواب برادرم را می دهم. بمیرم یا به زندان بروم، بنابراین من باید برای نجات این خانواده از دست برادری که فقط پول می بیند، کار کنم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا با انتشار ویدئویی جدید این بازیکن را متهم به پرداخت چند میلیون یورویی به یک شعبده باز کرد.

سرزنش مجدد پوگبا؛  میلیون ها یورو خرج شعبده باز شد!