سرشناس ترین مجری فوتبال چه شد؟

این تصمیم پس از آن گرفته شد که مجری 62 ساله روز پنجشنبه پس از چند روز انتقاد شدید از سوی دولت به دلیل پست‌های توییتر، مدعی شد که برنامه خود را طبق معمول روز شنبه اجرا خواهد کرد. او روز پنجشنبه در صفحه خود نوشت: “خب ما چند روز جالب را سپری کردیم. خوشحالم که این داستان مسخره به پایان می رسد و ما واقعاً مشتاقانه منتظر برنامه شنبه هستیم. باز هم از حمایت شگفت انگیز شما و اینها سپاسگزاریم. شگفت انگیز بود.”

اما تیم دیوی، مدیر اجرایی بی‌بی‌سی، درباره تصمیم این شرکت گفت: “من فکر می‌کنم ما همیشه به دنبال انجام اقدامات مناسب هستیم و این کاری است که همیشه انجام داده‌ایم. به عنوان سردبیر بی‌بی‌سی، فکر می‌کنم یکی از اصول بنیانگذار ما این بحث است، “این بی طرف است و این کاری است که ما انجام دادیم.” من همچنین به تصمیم آلن شیرر و ایان رایت برای کناره گیری از سریال احترام می گذارم.”


سرویس خبر شماره: 1895042
29 اسفند 1401 @ 10:52 ق.ظ |
10.1 هزار |

0نقطه نظر

در حال حاضر، هیچ یک از آنها رضایت نمی دهد:

وقتی صحبت از میزبانی و پوشش مسابقات فوتبال و ورزشی می شود، گری لینهکر رقیبی ندارد. ما هرگز نگفتیم که او نمی تواند در مورد مسائل مهم نظری داشته باشد. اما تاکید می کنیم که این مجریه از جانبداری در مسائل سیاسی جناحی یا جنجال های سیاسی خودداری کند. »

بی‌بی‌سی مدعی شد که او تا زمانی که با گری لینه‌کر بر سر نظرات رسانه‌های اجتماعی به توافق نرسد، در این برنامه شرکت نخواهد کرد. در این بیانیه آمده است: | ما به گری لاینکر گفتیم که فعالیت اخیر او در رسانه های اجتماعی دستورالعمل های ما را نقض می کند. تا زمانی که ما یک موضع روشن و توافق شده در مورد نظرات رسانه های اجتماعی نداشته باشیم، او از میزبانی مسابقه روز عقب نشینی خواهد کرد.

بی بی سی شب گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که این مجری از اجرای این برنامه مهم هفتگی فوتبال کناره گیری می کند. گری لینهکر با وجود تلاش مسئولان این شبکه، از مواضع خود کوتاه نیامد و حاضر به عذرخواهی نشد.

1830801

گری لینکر روز پنجشنبه به خبرنگاران در لندن گفت که بر انتقادات خود از دولت ایستاده است و از تعلیق شدن هراسی ندارد. او ابتدا زبان و ادبیات مورد استفاده برای اعلام سیاست‌های دولت را با آلمان دهه 1930 مقایسه کرد. اما منتقدان این تصمیم استدلال می‌کنند که چون گری لاینکر کارمند دائمی نیست و مسئولیتی در قبال اخبار یا محتوای سیاسی ندارد، او به همان قوانین بی‌طرفی ملزم نیست.

Becto، اتحادیه ای که حقوق هزاران کارگر بی بی سی را نمایندگی می کند، تصمیم این شرکت را “عمیقا نگران کننده” خواند. فیلیپا چایلدز، رئیس اتحادیه گفت: «به نظر می‌رسد که بی‌بی‌سی در برابر فشارهای سیاسی وزرا برای اخراج این فرد به دلیل مخالفت با سیاست‌های دولت فعلی تسلیم شده است.

1830803

در همین حال، حزب کارگر “تصمیم بزدلانه” بی بی سی برای برکناری گری لاینکر از MOTD را محکوم کرد و گفت: “تصمیم بزدلانه بی بی سی برای برکناری گری لاینکر در مقابل فشارهای سیاسی، آزادی بیان را نقض می کند. سیاستمداران محافظه کار باید آنها را به خاطر اصرار به آنها مورد تمسخر قرار دهند. مردم را به دلیل عدم موافقت با سیاست های دولت اخراج کنند. آنها باید تجدید نظر کنند.

در هر صورت خبری از گری لاینکر در این شبکه معروف و پرطرفدار نخواهد بود و باید دید کدام یک از طرفین آماده سازش در مواضع خود در این زمینه خواهند بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

حمله به سیاست جدید دولت بریتانیا عواقب زیادی برای گری لینهکر داشت.

سرشناس ترین مجری فوتبال چه شد؟

قانون جدید پیشنهاد شده توسط دولت تضمین می کند که پناهندگانی که با قایق های کوچک به بریتانیا می رسند می توانند ظرف چند هفته بازداشت و اخراج شوند. آنها یا به کشور خود باز خواهند گشت یا به کشور ثالث.

1830802

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گری لینه‌کر مجری مشهور تلویزیون و ستاره سابق تیم ملی انگلیس در حال حاضر به دلیل مقایسه سیاست‌های جدید پناهندگی دولت انگلیس در مورد پناهندگان با آلمان نازی در دهه 1930 شغل خود را از دست داده است. گزارشی مبنی بر اینکه گری لاینکر به دلیل عذرخواهی نکردن به خاطر نظراتش در شبکه های اجتماعی و ناتوانی در حضور در برنامه معروف Match of the Day توسط بی بی سی اخراج شد.

اما اظهارات گری لینکر انتقاد سیاستمداران محافظه کار را برانگیخت و سوئلا براورمن وزیر کشور به بی بی سی گفت که مقایسه بریتانیا با آلمان قبل از جنگ جهانی دوم توهین آمیز و غیرضروری است.