سرطان بیضه دیگر فوتبالیست 28 ساله/ این بار مهاجم

این مهاجم اولین بازیکن بوندسلیگا نیست که به تومور بیضه مبتلا شده است. تابستان گذشته، مارکو ریشتر، هم تیمی او در هرتا، به سرطان بیضه مبتلا شد. همین اتفاق اخیرا برای سباستین آلر از دورتموند و تیمو باومگارتل از یونیون برلین رخ داد.

هالر تحت عمل جراحی و شیمی درمانی قرار گرفت. این مهاجم در حال حاضر دوران نقاهت خود را می گذراند. باومگارتل پس از جراحی و شیمی درمانی شش ماه از میادین دور بود. با این حال، این مدافع 26 ساله به طور کامل بهبود یافته و هفته گذشته مقابل وولفسبورگ به میدان رفت.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

فردی بابیچ، مدیر فنی هرتا گفت: “هرچقدر این خبر در ابتدا تلخ باشد، اما امیدواریم و مطمئن هستیم که ژان پل هر چه زودتر بهبود یابد و به تیم ما بازگردد. تا زمانی که او به عقب برگردد، هیچ حمایتی از او نخواهد شد. ما به عنوان یک خانواده هرتا، به او نزدیک خواهیم بود و برای او بهترین ها را آرزو می کنیم.”

بوتیوس اولین فصل حضورش در هرتا را سپری می کند. او تابستان گذشته از ماینتس به این تیم پیوست.

ژان پل بوتیوس بازیکن هرتابرلین روز پنجشنبه تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. باشگاه بوندسلیگا اعلام کرد که این مهاجم 28 ساله توسط پزشکان به سرطان بیضه مبتلا شده است.

باشگاه های سابق این بازیکن مانند فاینورد، اف سی بازل و ماینتس نیز از طریق شبکه های اجتماعی از بازیکن هلندی حمایت کرده اند. هرتا از همه خواست که بوتیوس را تنها بگذارند و از حریم خصوصی او محافظت کنند: «به محض اینکه یافته‌های بیشتری در مورد روند درمان به دست آمد، هرتا برلین به شما اطلاع خواهد داد. تا آن زمان، لطفاً به خاطر احترام به حریم خصوصی ژان پل، هیچ سوالی نپرسید.»