سرمایه‌گذاری‌های ورزشی قطر بر این باورند که گلیزرها قصد فروش سهام منچستریونایتد را ندارند – The Athletic – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد


https://thepeoplesperson.com/2023/01/24/qatar-sports-investments-suspect-glazer-plot-that-will-force-full-sale-of-man-united-the-athletic-258737/ منبع:

اما اگر این امکان فقط برای جذب پیشنهاد دهندگان بالقوه بیشتر مطرح شده باشد، تقریباً به این معنی است که خانواده تامپا بی در راه خروج برای همیشه هستند.

با توجه به مهلت تعیین شده برای پیشنهادات، همانطور که توسط The Peoples Person در اوایل این ماه گزارش شده بود، تا اواسط فوریه، تصویر واضح تر خواهد شد.

در این مرحله، روند سیال باقی می‌ماند و هنوز هر احتمالی وجود دارد که یک ذینفع اقلیت ظاهر شود، اما این واقعیت که QSI در حال حرکت به سمت اهداف دیگر – یعنی تاتنهام هاتسپر – در تلاش برای مشارکت در لیگ برتر انگلیس است، دلگرم کننده است. .

چنین فروش به گلیزرها اجازه می دهد تا کنترل باشگاه را حفظ کنند و به دوران 17 ساله خود ادامه دهند و شیاطین سرخ از نظر زیرساخت ها و عملکرد درون زمینی از رقبای خود عقب بمانند.

گروه سرمایه گذاری قطری در حال حاضر مالک پاری سن ژرمن است که – همانطور که قبلاً توسط The Peoples Person گزارش شده بود – آنها را از شروع تصاحب کامل اولدترافورد منع می کند.

به این ترتیب، هیچ بحثی بین QSI و گروه راین – که از طرف گلیزرها عملیات را انجام می دهند، صورت نگرفت.

سر جیم رتکلیف قصد خود را برای خرید یونایتد به طور کامل اعلام کرده است، اما او با رقابت سختی از سوی شرکت های سهام خصوصی آمریکایی و همچنین شرکت های فناوری روبرو خواهد شد.

گروه Raine همچنین انتظار دارد کنسرسیومی از عربستان سعودی ظهور کند، اگرچه در این صورت باید یک کنسرسیوم جدا از صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی باشد که اخیراً نیوکاسل یونایتد را خریداری کرده است.



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

اما این موضوع علاقه QSI به در دسترس بودن یونایتد در بازار را کاهش نداده است. این گروه در حال حاضر سهام اقلیت 22 درصدی در باشگاه اس سی براگا پرتغالی را در اختیار دارد و در صورت پیگیری علاقه خود، می تواند درصد مشابهی از منچستریونایتد را کنترل کند.


اتلتیک تایید کرد که سرمایه گذاری ورزشی قطر علاقه مند به خرید سهام منچستریونایتد است.

در آدام کرافتن مقاله، او ادعا می کند که QSI “مکالمات داخلی اکتشافی” و همچنین گفتگوهایی با مشاوران شخص ثالث در مورد احتمال درگیری با یونایتد داشته است.

اگر این مشاوران در مورد عدم علاقه گلیزرها به فروش سهام اقلیت درست باشند، خبر فوق العاده ای برای هواداران یونایتد خواهد بود.

قانون یوفا اجازه نمی دهد دو تیم متعلق به یک گروه در یک رقابت اروپایی با هم رقابت کنند، که هرگونه مالکیت بالقوه هر دو باشگاه را غیرممکن می کند.

برخی از آن مشاوران به QSI پیشنهاد کردند که خانواده گلیزر قصد واقعی برای فروش سهام اقلیت در باشگاه را ندارند و صرفاً این امکان را برای آوردن پیشنهاد دهندگان بیشتر به میز پیشنهاد می‌کنند و به طور بالقوه قیمت فروش کامل را بالا می‌برند.