سرمربی النصر، هوادار شماره یک لیونل مسی!


سرویس خبر شماره: 1862500
12 ژانویه 1401 در 2:38 ب.ظ
1.7 هزار |

0نقطه نظر

علاقه دیرینه گارسیا به فوق ستاره آرژانتینی

رودی گارسیا، سرمربی النصر عربستان سعودی، یکی از طرفداران پر و پا قرص لیونل مسی است و بارها به او اعتراف کرده است.

سرمربی النصر، هوادار شماره یک لیونل مسی!

بنابراین، رونالدو اکنون برای رودی گارسیا بازی خواهد کرد. سرمربی سابق فرانسوی رم و مارسی از طرفداران لیونل مسی است و بارها اعتراف کرده است که عاشق تماشای بازی های فوق ستاره آرژانتینی است. در چند سال گذشته مصاحبه های متعددی از گارسیا منتشر شده است که در آن او مسی را بالاتر از رونالدو بهترین بازیکن جهان خوانده است.

1786921

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو روز جمعه پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد رسما برای دو فصل و نیم به النصر پیوست. در ابتدا قرار بود رونالدو عصر یکشنبه وارد ریاض شود اما با تغییر برنامه حالا مشخص شده که این بازیکن امشب وارد فرودگاه بین المللی کینگ خالد خواهد شد. انتقال رونالدو به نصر برای خیلی ها عجیب بود و اعتقاد بر این بود که او همچنان قصد دارد در سطح بالای فوتبال اروپا بازی کند، اما رد کردن پیشنهاد دستمزد 200 میلیون یورویی در سال بسیار سخت بود.

1786701

علاوه بر این، قبل از شروع جام جهانی، گارسیا در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که حاضر است برای تماشای بازی مسی هزینه ای بپردازد و تایید کرد که برای تماشای بازی آرژانتین به قطر خواهد رفت، زیرا از اوست. او در جلسه دیگری به شوخی گفت که قصد دارد مسی را متقاعد کند که به النصر بپیوندد. شاید گارسیا هرگز تصور نمی کرد که دو ماه بعد کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود داشته باشد. فوق ستاره ای که بیش از یک دهه تمام جوایز انفرادی دنیای فوتبال را با لیونل مسی به دست آورد.



مجله اخبار فوتبال خارجی