سرمربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی/ شانس گزینه داخلی افزایش یافت

دایی که این روزها در فوتبال غایب است و آخرین بار در مقدماتی جام جهانی 2010 روی نیمکت تیم ملی نشسته بود، پس از باخت در ورزشگاه آزادی به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد. البته گفته می شود دایی به پیشنهاد مسئولان پاسخ منفی داده و حضور او روی نیمکت تیم ملی منتفی است. قلعه نویی هم مانند دایی تجربه ناموفقی در تیم ملی داشت.

حتی اگر برخی فکر می کنند کارلوس کی روش می تواند این حواشی را در تیم ملی به حداقل برساند، جالب است بدانید که فدراسیون نظری درباره انتخاب مجدد این مربی پرتغالی ندارد.

بر اساس این گزارش؛ برکناری سرمربی کروات تیم ملی فوتبال کشورمان قطعی شده و مسئولان فدراسیون فوتبال باید هر چه زودتر سرمربی جدید تیم ملی را انتخاب کنند. بنابراین گزینه های داخلی و خارجی برای نیمکت نشینی تیم ملی مطرح شده است که نام برخی از آنها در نوع خود جالب توجه است.

اما گزینه اصلی و مهم جواد نکونام است، کسی که حتی تمرین در استقلال را به دلیل هدایت تیم ملی ممنوع کرد. در واقع شانس نکونام از همه گزینه ها بیشتر است. این مربی در تیم کارلوس کی روش نیز حضور داشت و در دو فصل اخیر با باشگاه فوتبال خوزستان علاوه بر قهرمانی در جام حذفی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نیز با این تیم راه یافت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مسئولان فدراسیون بارها با گزینه های داخلی مذاکره کرده اند. علی دایی، جواد نکونام و امیر قلعه نویی 4 نفری هستند که مذاکرات مقدماتی با آنها انجام شده است.