سرمربی این تیم از لیگ برتر است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم امید شهریور ماه آینده در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا شرکت می کند که این بار تیم های منتخب جواز حضور در المپیک را کسب می کنند. مسابقات این رده سنی مانند رده های سنی زیر نوجوانان و جوانان هر دو سال یکبار برگزار می شود با این تفاوت که تیم های برتر هر چهار سال یکبار به المپیک سفر می کنند. در حالی که در گروه سنی نوجوانان و جوانان، تیم های برتر هر دوره جواز حضور در جام جهانی را کسب می کنند.

پیش از این تیم امید بر عهده مهدی مهدوی کیا بود که از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا بازماند و در همان مرحله حذف شد. این حضور اولین تجربه سرمربیگری مهدی مهدوی کیا بود که انتقادات زیادی را به همراه داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کمیته جوانان و کمیته فنی که سرمربی تیم امید را انتخاب می کند، پس از عدم تمایل مجتبی حسینی برای هدایت تیم امید، حالا متوجه محرم نویدکیا شده است. مربی ای که در ابتدای فصل هدایت سپاهان را کنار گذاشت و مورایس را جایگزین او کرد. تایید محرم نویدکیا توسط اعضای هیات مدیره و قبول پیشنهاد فدراسیون فوتبال از سوی این مربی در انتخاب محرم نویدکیا به عنوان سرمربی جدید تیم امید تلویحا است و در صورت شکست این پروژه، فدراسیون فوتبال همچنان مربی تیم را انتخاب خواهد کرد. تیم امید لیگ برتری .


سرویس خبر شماره: 1855041
دسامبر 02, 1401 در 09:18
8.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با عدم تمایل مجتبی حسینی برای هدایت تیم امید، محرم نویدکیا سرمربی سابق تیم سپاهان به گزینه اصلی کمیته فنی و جوانان تبدیل شد.

سرمربی این تیم از لیگ برتر است