سرمربی تیم امید از کم شناختی رفقای سابقش گلایه کرد!


سرویس خبر شماره: 1982137
3 دسامبر 1402 در 7:56 ب.ظ.
2.7 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

عنایتی: همه چیز در فوتبال ما به VAR برمی گردد

رضا عنایتی گفت: سرمربی باید نیمکت‌ها را کنترل کند و ازدحام جمعیت در پایان بازی به دلیل ازدحام افراد اضافی دور نیمکت‌ها بود.

سرمربی تیم امید از کم شناختی رفقای سابقش گلایه کرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو تیم پیکان و آلومینیوم اراک امروز در رده یازدهم لیگ بیست و سوم به مصاف یکدیگر رفتند.
رضا عنایتی سخنان خود را در نشست خبری اینگونه آغاز کرد: بازی خیلی عجیبی بود. نیمه اول را خوب شروع کردیم و گل زدیم اما حریف درست بعد از گل شروع به بازی کرد. در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما متاسفانه دقت لازم را نداشتیم و بازی با تساوی به پایان رسید، هرچند فکر می‌کنم مستحق سه امتیاز و یک پیروزی در این دیدار بودیم. از دوست خوبم رسول خطیبی تشکر می کنم. این فوتبال حرفه ای است و اگر تیم ها نتیجه نگیرند، اولین قربانی سرمربی است.

سرمربی پیکان ادامه داد: امیدوارم شرایط بهتری را با تیم پیکان تجربه کنیم و حتما به دنبال رفع نقاط ضعف خواهیم بود، همانطور که می دانید دو روز پیش به تیم اضافه شدم و حتی نام چند بازیکن روی نیمکت را هم درخواست کردم. بازی بدی نداشتیم.

عنایتی گل آلومینیوم رد شده را اینگونه توضیح داد: من کارشناس نیستم اما کمک داور گفت که بازیکنی مانع دید دروازه بان شده است. سایر داوران ما هم به همین اندازه دانش دارند و خنده دار است که اگر داور آن را نداند، کرنر آفساید ندارد. اما وسط این شلوغی گل راست ما گم شد. گل ما درست بود و به ثمر رسید و فشار هواداران و تیم حریف تمام تمرکز داور را از بین برد و باختیم.

وی در ادامه از رفتار نیمکت حریف انتقاد کرد: با وجود اینکه ما زجر کشیدیم، کسی کت پرت نکرد و نفرین نکرد. او کاری نکرد که داور سمت پیکان را تحت فشار قرار دهد. ما انتظار داریم که مربی فقط یک مربی نباشد و مسئول اطرافیان وبر باشد. همانطور که شما شرافت و تعصب دارید، من هم همینطور. وارد بحث داوری نمی شوم اما اتفاقی که افتاده عجیب است. من خیلی عصبی هستم.
به لیدرها بگویید که خانواده در ورزشگاه حضور دارند و من خودم اصلاً انتظار شنیدن این حرف ها را نداشتم. برای بچه ها و خانواده ها بد است. هدف ما خیلی بهتر بود اما حرفی نزدیم و به هر حال باید نیمکت چک شود چون شخصیت من زیر سوال است. من هم به آقای حسینی گفتم که شما مسئول این کار هستید و من هرگز اجازه نمی دهم کسی از طرف من به همکارم توهین کند. همه چیز به وار برمی گردد، اگر اینطور بود دعوا نمی شد و این اتفاقات نمی افتاد که هیچ وقت دوست نداشتم در اراک تجربه کنم.

سرمربی تیم پیکان گفت: اگر کسی در مورد تیم امید از من بپرسد، من تجربیات زیادی کسب کرده ام که یکی از آنها این است که به میزان رفاقت در بین رفقای خود پی بردم.

او به شوخی با رسانه ها با لحن شاکی ادامه داد: تا آن موقع خیلی… 20 سال بازی کردم و فقط یک سال افت بود، بقیه را در بالاترین سطح کار کردم… این اتفاق چیزهایی را به من نشان داد. این یک تجربه بین المللی عالی بود و مردم از من انتقاد کردند که منظورم آن چیزی نیست.

مجله اخبار فوتبال داخلی