سرمربی جدید اورتون، شان دایچ: “من همیشه برای لیورپول نقطه ضعف داشتم” – لیورپول اف سی

این که آیا او اکنون هدایت رقبای شهر آنها را بر عهده دارد یا نه تغییر خواهد کرد یا خیر، باید دید، اگرچه این اولین بار نیست که یک هوادار قرمزها در گودیسون حضور دارد.

و در صحبت با Sky Sports قبل از شکست 1-0 مقابل لیورپول در تورف مور در فوریه گذشته، دایچه اعتراف کرد که از دوران کودکی خود “همیشه نقطه نرمی” برای باشگاه آنفیلد داشته است.

به نظر می رسد انتصابی واقعاً زیرکانه از سوی مسئولان گودیسون پارک باشد و دومین بازی دایچه به عنوان سرمربی، سفری به لیورپول در لیگ برتر به همراه خواهد داشت.

در 14 دیدار قبلی با قرمزها، تیم برنلی او دو برد، دو تساوی و 10 باخت، 25 گل دریافت و تنها 10 گل دریافت کرد.

اما اورتون امیدوار است دایچه بیشتر از رافا بنیتز دوام بیاورد – و در میان حمایت‌های سمی معروف امروزی‌شان از محبوبیت بیشتری برخوردار شود.

https://www.thisisanfield.com/2023/01/new-everton-manager-sean-dyche-ive-always-had-a-soft-spot-for-liverpool/ منبع:

من همیشه از آن روزها برای لیورپول و خاطرات بسیار زیادی از آن تیم های برتر، نقطه نرمی داشتم.

بنابراین اگر بخواهید از لیورپول حمایتی از راه دور داشتم – اما فکر می‌کنم در دهه 70 خیلی چیزها انجام شد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول (راست) و سرمربی برنلی، شان دایچه، پیش از بازی لیگ برتر در تورف مور، برنلی.  تاریخ تصویر: چهارشنبه 19 مه 2021.

انتظار می رود اورتون ورود دایچه را به عنوان جانشین فرانک لمپارد، سرمربی سابق برنلی که 9 ماه پس از اخراجش به فوتبال بازگشته، اعلام کند.

دایچه در دوران حضورش در برنلی چندین بار با یورگن کلوپ برخورد کرد، اما او همچنین در تمجید از لیورپول و موفقیت آنها در زمان مربی ثابت بوده است.

قرار است شان دایچ پس از تقریبا یک سال بیکاری به عنوان سرمربی اورتون تایید شود، اما این مربی 51 ساله “همیشه برای لیورپول نقطه ضعفی داشت.”

او توضیح داد: “من یک بچه دهه 70 بودم، بنابراین واضح است که در دهه 70 تیم های بزرگ، کنی دالگلیش و امثال آنها، گریم سونس و همه این بازیکنان برتر.”

«فیل نیل برای من در کترینگ محلی بود، من فکر می‌کنم در اصل از ایرچستر بود.