سرمربی جدید تراکتور، غریبه ناشناس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از جدایی قربان بردف از تراکتورسازی، مسئولان این باشگاه در سکوت کامل در حال مذاکره با گزینه های خود هستند تا بتوانند سرمربی جدید خود را انتخاب کنند. در روزهای اخیر زمزمه هایی در مورد نیمکت نشینی تراکتورسازی به گوش می رسید اما هنوز هیچ کدام از این شایعات به حقیقت نپیوسته و تنها نکته جدید اضافه شدن محمد نصرتی به ترکیب بود.

مسئولان تراکتورسازی به زودی یک سرمربی خارجی که برای فوتبالدوستان ایرانی کمتر شناخته شده است را به عنوان سرپرست کادر فنی معرفی خواهند کرد.

سرمربی جدید تراکتور، غریبه ناشناس

هر چند زمزمه هایی مبنی بر مذاکره مسئولان تراکتورسازی با ارطغرول ساغمول سرمربی ترکیه ای تبار برای بازگشت او به ایران به گوش می رسید، اما پیگیری های خبرنگار ما نشان داد که گزینه های سرمربیگری تراکتورسازی دیگر مربیان خارجی هستند.

مدیران تراکتورسازی در مذاکرات با دو مربی خارجی که نامشان برای فوتبالدوستان ایرانی چندان آشنا نیست پیش رفتند و احتمالا امروز یا فردا یکی از آنها را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کنند.


سرویس خبر شماره: 1857051
12 دسامبر 1401 ساعت 12:06 |
652

0نقطه نظر

ساگام به تبریز برنمی گردد

سرمربی جدید تراکتورسازی با حضور در تبریز هر چه زودتر کار خود را آغاز کند. این تیم قرار است نهم آذرماه در لیگ برتر به مصاف پیکان برود و به همین دلیل یک مربی خارجی که احتمالا از شرایط فوتبال ایران اطلاع چندانی ندارد، باید هر چه زودتر کار خود را آغاز کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حضور نصرتی در کادر فنی تراکتورسازی به معنای مربی خارجی بودن سرمربی جدید این تیم است. بدون شک اگر تراکتوری ها به دنبال مربی ایرانی بودند حق انتخاب دستیارانش را به او می دادند. انتخاب آنها مربی خارجی است و نصرتی نیز به عنوان سرمربی ایرانی در کنار او خواهد بود.